{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih manner
  • #1   16. jun 2013
    Lytter til sin mave fornemmelse :o)

Har en pony hvor det er muligt hun på et tidspunkt kan gå en LD der hjemme, måske LC men når hun så ser en stævneplads så koger hun nok over af glosuppe og bruger to programmer på at gå sidelæns, hoppe og puste af ting.

Også hjælper det jo ikke noget, at dyret kan tingene der hjemme ;o)

• #3   16. jun 2013 Du gør hvad du selv føler for. Underviseren skal jo ikke bestemme hvad du skal stille op i, så hvis du vil stille op i LD2, så gør du det :)!

• #5   16. jun 2013
    Bettemus - der er forskel på en LD2 og en LC1.

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #7   16. jun 2013 Mon ikke det er galoppen, der er problemet. smiley

• #9   16. jun 2013 lige så snart hun skal galopere får hun en hjerneblødning og jeg må ikke da det er underviserens hest;( tror bare hun har bedre ved et travprogram end et galop;(

• #10   17. jun 2013 jo det er galoppen hun er spring pony og tror hegnet er et spring når hun kommer i galop tror hun jo runden starter altså spring.... synes det unfair at bare for jeg kan og hesten ikke kan jeg skal spilde mine penge på noget der alligevel går galt .-.-''

• #12   17. jun 2013 problemet er jeg har redet det før der er det højeste vi har fået 49% og jeg har ingen chance jo!;(

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#13   17. jun 2013 Det er svært at leve op til andres forventninger, især hvis du selv ved, at det vil blive noget rod.

Men hvor lang tid er der til stævnet? Måske i kan nå og forbedre galoppen osv. inden. smiley

• #14   17. jun 2013 1 uge og næste gang jeg skal ride hende skal jeg springe så træningen er slut og gik af helveds til idag med den blev utilfreds og prøvede at få mig af...

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#15   17. jun 2013 Hvad med at prøve at overtale din mor eller far til at snakke med din ridelærer? Det ville da være rigtig synd, hvis dig og ponyen går hen og får en dårlig oplevelse, fordi i starter noget, du ikke føler dig klar til smiley

• #16   17. jun 2013 har prøvet at snakke med min ridelærer næsten hverdag i en måned men hun giver sig ikke synes det rigtig synd for hesten hun bliver så hidsig alle hendes blodårer bliver tydelige og tykke!! hun går næsten i panik! men sådan er det vel bare men det også spild af penge at betale uden at stille op fordi det er forsent at melde fra uden at betale....

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#17   17. jun 2013 Men hvad siger dine forældre? Kan de ikke prøve at snakke med din ridelærer om det?

• #18   17. jun 2013 når forældre blander sig i en beslutning hun har taget ud fra hvor god jeg er er der ikke noget at gøre... det kan godt være jeg er okay til at ride men det kan hesten ikke lige det der..;(

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#19   17. jun 2013 Øv hvor irriterende smiley

• #20   17. jun 2013 ja det er helt klart irriterende især når det mit sidste pony år og jeg bare vil have alt godt med mig men ja smiley

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #21   17. jun 2013 Jamen løsningen er da at man bliver hjemme og træner noget mere , så hesten IKKE spadser ud.

• #22   17. jun 2013 Enten bliver man hjemme og træner noget mere, ellers lytter man til sin ridelære der forhåbentlig er valgt fordi hun er et kompetent menneske og dygtig til at undervise dig, og tager til stævne og bruger programmet til at ØVE sig i. Det er svært at træne stævnesituationer der hjemme, derfor er det nogen gange bedre at tage tyren ved hornene og gøre et forsøg. Man kan jo ikke vinde hver gang, men er man en dygtig rytter kan man nemt udnytte stævnerne til at give din hest en positiv oplevelse, og dommerne i LC klaserne er heldigvis meget søde og forventer at se en masse urutinerede heste, så mon ikke de har set det der er værre end din..

• #23   17. jun 2013 jeg tager til stævnet skal have det hele med ville bare ønske hun var en ligeså god stjerne pony til træning som til stævnet

Kommentér på:
ih manner

Annonce