{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

HJÆLP- sorte stævne bukser {{forumTopicSubject}}

hejsa

det er jo såden at jeg pudser alt det udstyr jeg skal bruge til
et stævne et par dage før stævnet. men så når jeg skal ride
så efter lidt tid bliver mine bukser sorte altsa skindet Pga. fedet.
og jeg kan virkelig ikkke få det fedt af kennder i en metode til at for det af?
- sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP- sorte stævne bukser
  • #2   10. jun 2013 mine bliver også rene... vasker mit stævne tøj og udstyr med vanish

  • #3   10. jun 2013 har du haft dem i vaskemaskinen?

    Hvis du har, og det ikke er gået af så er det rigtig svært at få af da man vasker pletter IND i tøj hvis ikke de går af i vask.

    Men du kan forsøge at gnide det godt ind i opvaskemiddel (Helst vel ultra), put dem i en plastikpose som du lukker helt tæt og presser luften ud af (inden du lukker den naturligvis). Så lader du dem ligge et døgnstid, evt i fryseren. Herefter smider du dem i vaskemaskinen med vanish.

    Hvis ikke det er gået af der så kan du forsøge at sende dem til rensning, men det er ikke sikkert der er noget at gøre når man har forsøgt selv.

    held og lykke med det.


  • #4   10. jun 2013 Det kan også være pga. det fedt du bruger. Har selv haft noget fedt specielt til sort udstyr, men det smitter simpelthen for meget af. Så hvis du bruger sort fedt, så evt. overvej at bruge noget andet smiley Pt. bruger vi noget læderolie (kan ikke huske mærket, men det er i en gul flaske), og der har vi ingen problemer med at det smitter af.
    Det kan også være en god idé dagen efter man har pudset, at tørre det hele efter med en ren og tør klud så oversydende fedt kommer af smiley


  • #7   10. jun 2013 bitten og sheik: jeg bruger kiffer leder fedt.
    team miracle: det vil jeg prøve.


Kommentér på:
HJÆLP- sorte stævne bukser

Annonce