{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

ridelejr ?? hvilken en er god {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil gerne prøve at komme på ridelejr så nogen der kan anbefale nogen steder ? det skal være et sted hvor der er hyggeligt at være.
jeg har aldrig været på ridelejr så ved ikke så meget om det:)
men der skal være ridning både dressur, spring, tur og evt. ponygames
måske også mulighed for at låne hest så jeg kan lokke min veninde med da hun ikke har egen hest smiley
det skal være her på sjælland smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridelejr ?? hvilken en er god
  • #1   23. maj 2013 Jeg kender en gård (karlsbjerggård) der er der ridelejr hvert år smiley
    Det er tricks/jordtræning/hms kald det hvad du vil smiley
    Og så selvfølgelig spring, dressur og tur smiley
    Der er et mini stævne i slutningen, og nogle år har de taget til stranden, man kan låne næsten alle deres heste (ca 50) og man kan tage med selv smiley
    Det koster 2000,- så vidt jeg husker og ligger lige uden for Holbæk (vestsjælland)
    De har ingen hjemmeside, men jeg har hendes nummer, som du kan skrive på hvis det er? så kan du lige bede om det, og skrive en besked hvis der er mere du vil vide? smiley

• #2   23. maj 2013 Du er lidt sent ude, jeg ville have anbefalet midtjysk ridecenter men de er helt udsolgt i år smiley

• #3   23. maj 2013 Jeg har været på HUR's ridelejr de sidste mange år!! Synes det plejer at være pisse skægt! Vi har altid spring, dressur, skovtur og stand. Så har vi temaer, feks det ene år var det ballance og pony games og et andet pr var det dressur.
    Der er mulighed for at kunne låne rideskole pony eller medbringe sin egen. Det plejer at være super hyggeligt, og alle bliver taget godt imod.

Vi har i år fået ny træner, så ved ikke hvordan det kommer til at være i år, men synes da klart du skal overveje det!:) og det er også rigtig billigt taget i forhold til de fleste andre klubber smiley du kan kigge på deres hjemmeside, hvor du kan læse om ridelejr og se ponyerne. Hundested-sportsrideklub.dk og du kan også besøge deres facebook gruppe, der er lidt mere go i den:) ligger i nordsjælland

• #4   24. maj 2013 Nielsminde er god det er dressur, pony games og kvadrille smiley

• #5   25. maj 2013 jeg ved ikke om der er flere pladser men ellers tror jeg at sindbjerg ridelejr skulle være god:) skal selv derhen i uge 27 min med min egen ponzie, min veninde og hendes pony! smiley har kun hørt godt om den:)

Kommentér på:
ridelejr ?? hvilken en er god

Annonce