726 visninger
|
Oprettet:
ridelejr ?? hvilken en er god {{forumTopicSubject}}
hej jeg vil gerne prøve at komme på ridelejr så nogen der kan anbefale nogen steder ? det skal være et sted hvor der er hyggeligt at være.
jeg har aldrig været på ridelejr så ved ikke så meget om det:)
men der skal være ridning både dressur, spring, tur og evt. ponygames
måske også mulighed for at låne hest så jeg kan lokke min veninde med da hun ikke har egen hest
det skal være her på sjælland
feb 2010
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 82 Svar: 647
Det er tricks/jordtræning/hms kald det hvad du vil
Og så selvfølgelig spring, dressur og tur
Der er et mini stævne i slutningen, og nogle år har de taget til stranden, man kan låne næsten alle deres heste (ca 50) og man kan tage med selv
Det koster 2000,- så vidt jeg husker og ligger lige uden for Holbæk (vestsjælland)
De har ingen hjemmeside, men jeg har hendes nummer, som du kan skrive på hvis det er? så kan du lige bede om det, og skrive en besked hvis der er mere du vil vide?
maj 2011
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 58
jan 2010
Følger: 153 Følgere: 161 Heste: 8 Emner: 34 Svar: 765
Der er mulighed for at kunne låne rideskole pony eller medbringe sin egen. Det plejer at være super hyggeligt, og alle bliver taget godt imod.
Vi har i år fået ny træner, så ved ikke hvordan det kommer til at være i år, men synes da klart du skal overveje det!:) og det er også rigtig billigt taget i forhold til de fleste andre klubber du kan kigge på deres hjemmeside, hvor du kan læse om ridelejr og se ponyerne. Hundested-sportsrideklub.dk og du kan også besøge deres facebook gruppe, der er lidt mere go i den:) ligger i nordsjælland
maj 2012
Følger: 55 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 450
okt 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 23
ridelejr ?? hvilken en er god