{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke huske baner
  • #1   5. maj 2013 Du skal bare ride det også ride de to første øvelser også når du kan huske dem så fylde en øvelse mere på og når du kan huske det en øvelse mere på. Ligesom et puslespil. smiley

  • #2   5. maj 2013 Det kender jeg godt! jeg plejer at skrive banen op på et stykke papir. og øve det med fingrene smiley så skal det nok komme smiley

  • #3   5. maj 2013 puha ikk rigtigt vi lærer jo på vær sin måde og jeg må ærligt indrømme at jeg lærer baner meget hurtigt.
    nogen gange i spring ser jeg lige på papiret og hvor springene står, også kan jeg ellers banen (har aldrig reder forkert)
    I dressur øver jeg kun på hesten et par gange også sidder den der ellers.

    Men ved at andre også øver ved at tegne den på et slags board/papir, eller selv går banen (self ik i ridehus)
    ellers træning, træning, træning og ja, atter træning.
    evt spørg din ridelærer om hun har nogen gode råd.


  • #4   5. maj 2013 Jeg har også rigtig svært ved både at huske og forstå at læse et program, men jeg søger på programmet, enden herinde eller youtube (altså fx LC2B eller LC2A) og derefter lytter jeg til en sang og ser videoen igen og når jeg så øver programmet synger jeg sangen i hoved smiley Og ellers tegn programmet på et stykke papir smiley

  • #5   5. maj 2013 Hvad med selv at prøve at gå banen uden hest og så få en ven til at kigge på og tjekke om du går rigtigt smiley

    Det hjælper i hvert fald mig smiley


  • #6   5. maj 2013 jeg kan dem altid, når dagen så kommer er jeg så nervøs så min hjerne korslutter.
    jeg plejer at tegne på et stykke papir, og så lave mig en minibane i haven og så selv løbe den rundt til den sidder fast smiley


  • #7   5. maj 2013 Jeg plejer at tænke banen igennem flere gange om dagen - når der lige er tid. men tænk hvordan det ser ud når du sidder på hesten og ridder programmet. det hjælper mig til at huske hvordan det skal se ud når jeg gør næste øvelse og hvordan den skal være:)
    og prøv at sid og øv med en finger på et bord, computer osv hvor du for dig selv "går" programmet igennem i de forskellige tempoer. men også at se programmet på video er en god ide;)


  • #8   5. maj 2013 Hvilket program er det??
    Hvis det er LD1, LC1 eller LC3, så bare husk at du skal spejlvende øvelserne (med undtagen af fx slangegang eller skråt igennem) smiley Med LD2 og LC2 bliver det dog noget møg.. Dem kan jeg stadig ikke endnu smiley


  • #10   5. maj 2013 jeg skal ride LD1 og LD2, men jeg kan godt LD1 men LD2 den kan jeg bare ikke sidst jeg startede den red jeg næsten forkert men fik lige rettet det smiley

  • #11   5. maj 2013 Tegn dem smiley

  • #12   5. maj 2013 Det skal du ikke være ked af smiley Det er et lorte program! Lærte det først en time før jeg skulle ride på banen.. Har kun reddet det 1 gang, og nu har jeg tilmeldt mig to LD2 klasser, og jeg kan bare ikke få det ind i knolden igen - så vi er sgu i samme båd smiley

Kommentér på:
Kan ikke huske baner

Annonce