{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Nervøsitet {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg har et lille problem når jeg skal til stævne at jeg simpelthen bliver så nevøs. også dagene op til, selvom at jeg planlægger og laver tidsplaner for hvad jeg skal nå og gøre..
Jeg tror at jeg er lidt ulidelig at være sammen med fordi jeg kommer til at vrisse af mine med mennesker og dem der hjælper mig ude til stævnet..

Er der nogle der har nogle gode fif til at bare ned tone nervøsiteten?
Tak for hjælpen på forhånd (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøsitet
  • #1   16. apr 2013 Bachs blomstermedicin kan godt hjælpe på nerverne smiley Så er det bare lige at finde det remedie der matcher dig, hvis du altså har mod på noget alternativt smiley

Ellers så bare træk vejret og smil, det gør din hverdag nemmere smiley og lad være med at tænke over hvad der går galt. Forestil dig i stedet de ting som du gerne vil have der skal ske, i dette tilfælde måske at I vinder! smiley

• #2   17. apr 2013 Ingen forventninger! smiley Sig til dig selv at det bare er for sjov og hav det sjovt med det! smiley Og husk at hvis du har gjort det bedste du kan, så kan du ikke gøre det bedre smiley

• #3   17. apr 2013 Tak for rådende xD
    problemet er at selvom jeg har gjort det klart for mig selv jeg bare skal gennemfør programmerne og bare skal have godkendt %
    Det eneste jeg har fundet ud af, jeg få ro hvis jeg kan "lukke" mig inde med et head sæt og høre musik, få jeg virkelig en kampgejst frem, men må man varme op med musik i ørene under et stævne ? smiley

• #4   17. apr 2013 Altså man må jo ride med høre telefone så man kan høre hvad ens træner siger så går da udfra at man også må ride med musik, dog kun på opvarmning og kun i et øre:) Så mam satdog kan høre hvad der foregår omkring en:)

Kommentér på:
Nervøsitet

Annonce