Folks reaktion Folks reaktion
Var til stævne I dag og da jeg skulle springe min anden klasse var jeg den først. Det gik forfærdelig og jeg faldt af på 4 spring, men jeg tænkte bare "når det går nok". Den næste rytter kommer ind og rider mens mit ben bliver tjekket, så kommer hun ud pisker sin pony o begynder at tude. Jeg tænkte at ponyen havde gjordt noget. Få så efter afvide at HUN bare havde glemt omspringningen.
Alså hvad sker der for det, hvorfor piske sin pony og stor tude over en glemt bane, Syndtes bare ikke det er en okay reaktio
Men hvad er jeres mening om det og er det bare mig der ikke Syndtes dette
maj 2011
Følger: 89 Følgere: 86 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 232
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.670
Men hun må så være en konkurence rytter:)?
Stephanie & Champer
jan 2011
Følger: 82 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 162 Svar: 763
Dumt dumt, sådan en pige har brug for at få noget vejledning
Men jeg tror også alle vi har gjordt vores hest noget vi fortryder.
dec 2011
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 139
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2132 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Hun er ikke/burde ikke være konkurrencerytter hvis hun lader sine fejl gå ud over ponyen..
Nej, vil nærmere sige...
HUN ER SNOT FORKÆLET!!
Havde hun været min datter var ponyen sat til salg.
okt 2010
Følger: 45 Følgere: 72 Svar: 80
Alle publikum var nærmest i chok..
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.219
Tror måske egentlig pigen blev sur på sig selv, men så går det desværre ud over ponyen, da det nemmeste man kan gøre er at lægge skylden på en som ikke kan forsvare sig selv ...
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Var med til et klubstævne og ud over venindens hest, var der kun en anden styrbar hest.
Resten på opvarmnigen ( her i spring ) enten stejlede, bukkede, styrtede rundt i galop og kunne ikke styres, en havde en alt for kort martingal på, en måtte rides ind i enden for at stoppe osv.
Og inde på banen, vandt hun ( selvfølgelig på en fjordhest ), hvor alle de andre rev ned eller stoppede en del gange. Kigger man på ridningen, så undre det ikke nogen. Hestene havde alt for travlt og sprang derfor fladt og rev ned, ligesom en del heste var alt for nervøse og opkørte og spurtede hurtigt rundt, så de stoppede grundet nervøsisten. Istedet for at tage farten af og tage den med ro, så SKULLE de her kræ bare over springet for fulde firspring.
De her mennesker mente sikkert at de tacklede situationerne godt - for der er jo ingen der står frem og melder sig som "bussemand" - ej heller som dem, hvor folk beskriver at de pisker hesten en del gange.
okt 2010
Følger: 45 Følgere: 72 Svar: 80
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 202 Svar: 4.219
Det lyder som et klassisk klubstævne ;o) haha
mar 2009
Følger: 40 Følgere: 831 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 372
Folks reaktion