{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjællands mesterskab og københavn..
  • #1   13. jan 2013 KBH: lige hvad jeg kan huske,
    For pony går det i Lb3, La3, Prt. der er 3 kvalifikations runder og du skal min. ha' redet 2 for at komme i finalen(den samme klasse 2 gange).
    så bliver gennemsnittet af dine 2 bedste resultater lavet, også kan det ses om man er videre i finalen.
    og man skal være medlem af Siv, Holte eller Spr : )
    Ellers gå ind på SPR's(sports rideklubben) hjemmeside der står det hele smiley


  • #2   14. jan 2013 mente nu i spring! men ellers tak!

  • #3   7. mar 2013 Sjællandsmesterskaberne går i MB* for 3'ere og MB** for 2'ere og 1'ere.
    Det går i en metode B12, hvilket vil sige 2 hovedrunder og en evt. omspring. Så går man videre til omspring rider man ialt 3 runder smiley Jeg kan ikke huske om det bliver sat op i omspringningen, men jeg tror de sætte springene 5-10cm op.

    For at deltage skal ponyen have gennemført en MB i enten 2011, 2012 eller 2013.
    Det var reglerne sidste år - reglerne for i år er ikke tilgængelige endnu, men det plejer at være meget ens smiley

    Det bliver afholdt i september på Kongelunden og der er kun individuelt. Sjællandsmesterskaber for hold blev afskaffet for nogen år tilbage.

    Håber det hjalp smiley


  • #4   8. mar 2013 Tak for det!

Kommentér på:
sjællands mesterskab og københavn..

Annonce