{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Den bedste ridelejr? {{forumTopicSubject}}

Ja - jeg kunne godt tænke mig at høre DIN mening om hvad der gør en ridelejr god? Og hvad der gør en ridelejr dårlig?

Hvad skal der bare være i en god ridelejr? Og hvad er bare det værste, der kan være?

Hvilke aktiviteter skal der være? Hvad skal i undervises i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste ridelejr?
  • #2   30. dec 2012 hej vil du ikke være med i min gruppe en ride hvor vi snakker om hvad vi haver i en ridelejer eller hvordan vi hygger kom og vær med
    alle er velkommen
    den hedder en ridelejer

• #3   30. dec 2012 kom og vær med alle er jo velkommen vi snakker om aldt og kom med et forslag

• #4   30. dec 2012 Jo Marie - du må gerne sende en invitation til gruppen =)

• #5   30. dec 2012 ok

• #6   30. dec 2012 Det er jo meget meget forskelligt hvad man vil have ud af en ridelejr.

Jeg synes noget af det vigtigste er at der er styr på tingene, dvs, at hjælpere/ledere ved hvad de har med at gøre, og ikke mindst er gode til både børn og heste - hvis det er en ridelejr for børn (:
    Selvfølgelig er hestene også vigtige. Mener at der skal være mulighed for at bytte hest hvis man ikke klinger 100% med den. Dette kan også ødelægge en ridelejr, for det er rigtig mange penge at bruge.

Jeg synes noget at det gode ved ridelejrer er venskaberne man skaber. Jeg har stadig god kontakt med flere jeg mødte for 7-8år siden.
    Derfor synes jeg også at det er vigtigt at lege med hinanden og hestene så man lærer hinanden at kende.

Personligt er jeg bedøvende ligeglad med om stedet er helt vildt pænt, og man sover alene på værelserne, har eget skab og det helt vilde.
    Jeg synes tit omgivelserne gør det til et hyggeligt sted at være.

Min yndlingsridelejr: Østerlund
    Vi sover i en tipi - dejlig tæt. Og det er super hyggeligt, for man ligger og hygger hele aftenen.
    Der er ikke et specielt program, man får derimod at vide om morgenen hvad der senere skal ske.
    Ofte har deltagerne en stor indflydelse på hvad der skal ske, så der kan kommes med forslag.
    Efter morgenmaden rider vi i skoven - på forskellige hold så det passer til alles niveau, man kan rykke et hold op eller ned hvis man ønsker det.
    Til middagsmad får man en god omgang rugbrød med lækker pålæg, smurte madder, hvor man sidder og hygger, griner rigtig rigtig længe.
    Om eftermiddagen er der plads til at lege og slappe af. Nogle gange er det frivilligt, men alle er altid med.
    Der bades og hygges rigtig meget.
    Om aftenen er der varmt og børnevenligt mad og salat, og derefter rider vi igen.
    Her kan der rides i hold på gården, orienteringsløb, lege eller andet super hyggeligt ridning!
    Om aftenen er der igen hygge, og hjælpere synger nogle hyggelige sange i tipien inden lyses slukkes.
    Selvom der er meget at snakke om, er man bare dødtræt så alle falder i søvn ........

Min drømmeridelejr (:

Stavefejl er gratis... Min iPad ændrer lidt af hvert smiley

• #8   30. dec 2012 Dét synes jeg bestemt også det er. Jeg har været der i 5 år. (:

Men det er jo noget helt andet man søger, hvis man ønsker dressur undervisning på høj plan.. (:

Har hygges der bare, rides i skoven, til vandet og så springer vi - både i skov og på bane (:

• #10   30. dec 2012 Så synes jeg du skal komme med på Fort Østerlund til sommer smiley

• #11   30. dec 2012 Bare kom med endnu mere =D

• #12   30. dec 2012 Du afholder selv ridelejr, korrekt? (:

• #13   30. dec 2012 Ja, det er derfor jeg gerne vil vide hvad jeg kan gøre, for at den bliver rigtig god smiley

• #14   30. dec 2012 Østerlund !:) mit 3 år til næste år!:)

• #15   30. dec 2012 Freja - ikke HVILKEN ridelejr der er god, men HVAD der gør den god smiley

• #16   30. dec 2012 Det kommer helt an på hvilken gruppe du vil ramme indenfor ridesporten (-:
    Bare hjemme ved mig er der helt forskellige meninger om en god ridelejr/camp.

Jeg er mere til træning fra jorden, tricks og let ridning. Gerne bidløst, dog ikke et must. Så for at en ridelejr fanger mig, skal den indeholde meget fra jorden af, og gode instruktører/trænere, som ved en del og kan hjælpe dig videre. Så er det fedt med god natur, muligheder for trækture/rideture til fx strand eller lign., sovemuligheder (her er det så lige meget om det er i telt eller i sovesal, bare forholdene er ordentlige).

Hvis man fx tager min søster i stedet, så er hun mere til spring/dressur ridelejre. Hvor der er forskellig træning. Dressur på et tidspunkt, spring på et andet. En god tur er nu heller ikke dårligt. Sovemulighederne er hun anderledes med, da hun helst ikke vil sove i telt, men forholdene skal stadig være ordentlige. Trænere/afholdere af lejren, som kan hjælpe en videre og give gode råd til forbedringer.

Så det kommer helt an på hvilken gruppe du vil ramme (-:

Jeg ville ikke få en disse ud af en uge på en spring/dressur lejr, og min søster ville kede sig ihjel ved en jordtræningslejr i en uge (-;

• #17   30. dec 2012 Det er netop derfor jeg vil høre jeres forskellige meninger - det kunne jo være at jeg fik udvidet min egen horisont smiley

Også fordi jeg faktisk aldrig selv har været almindelig deltager på en ridelejr - min første og eneste ridelejr jeg har været til, var jo en, som jeg selv var vært for smiley

• #18   30. dec 2012 Jeg har endnu desværre heller ikke været på en ridelejr s-: Jeg fik meldt mig til en sidste år, men måtte melde fra igen, da jeg stod med en skadet hest på det tidspunkt. Det at han stadig er skadet er en anden side af sagen (-;
    Men det var sådan en ridelejr, som jeg beskrev ovenover, med træning fra jorden n_n

Det er også fedt at høre hvad folk går op i, og hvad man skal have med i lejren! smiley
    Ret fedt at du selv holder lejre smiley

Kommentér på:
Den bedste ridelejr?

Annonce