{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Juleoptog med hestene i Gjern Rideklub. {{forumTopicSubject}}

Jeg er målløs ..
Jeg må lige dele min oplevelse l med jer alle..

Jeg har for nogle år siden været med til et juleoptog på en rideskole . (SGR) på Lolland .. som bare var GULD for alle børnene . store som små.. det var dagen alle børnene så frem til..

Nu står jeg så opstaldet på Gjern Rideklub. i voel..
Og tænkte for noget tid siden at vi da også skulle have et juleoptog med rideskolen og opstaldere hvis de ønskede det ..
Der var ikke den vilde opbakning da jeg bragte det på banene til at starte med . men stædig som jeg er. - lavede jeg alt til det . og tog beslutningen om at vi self. skulle have et juleoptog.
Så dagen , tiden , turen og brugen blev tilrettelagt ..
så det kom til at lyde ; Søndag d. 16 Dec (på min fødselsdag) . kl. 13,00 skulle vi ride afsted fra gjern rideklub. og vende hjem til lune æbleskiver , kakao og kaffe / Hygge i rytterstuen ..

nu er tiden så tæt på .. og vi er oppe på 45 børn og voksne .. og 15 Heste / ponyer .. Hvilket er 3 gange så mange som jeg havde forestillet mig .. Jeg er virkelig så glad for den kæmpe opbakning det har fået . og Jeg håber at alle børn/voksne får en dejlig dag !!

En kæmpe tak til formanden af gjern rideklub - der sponcere div. hygge den dag !
Og ikke mindst en KÆMPE tak til alle dem der deltager ! smiley

Kan kun sige at jeg GLÆDER mig til at fejre min fødselsdag på denne måde .. smiley Med alle de dejlige mennesker !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juleoptog med hestene i Gjern Rideklub.
Kommentér på:
Juleoptog med hestene i Gjern Rideklub.

Annonce