Juleoptog med hestene i Gjern Rideklub. {{forumTopicSubject}}
Jeg er målløs ..
Jeg må lige dele min oplevelse l med jer alle..
Jeg har for nogle år siden været med til et juleoptog på en rideskole . (SGR) på Lolland .. som bare var GULD for alle børnene . store som små.. det var dagen alle børnene så frem til..
Nu står jeg så opstaldet på Gjern Rideklub. i voel..
Og tænkte for noget tid siden at vi da også skulle have et juleoptog med rideskolen og opstaldere hvis de ønskede det ..
Der var ikke den vilde opbakning da jeg bragte det på banene til at starte med . men stædig som jeg er. - lavede jeg alt til det . og tog beslutningen om at vi self. skulle have et juleoptog.
Så dagen , tiden , turen og brugen blev tilrettelagt ..
så det kom til at lyde ; Søndag d. 16 Dec (på min fødselsdag) . kl. 13,00 skulle vi ride afsted fra gjern rideklub. og vende hjem til lune æbleskiver , kakao og kaffe / Hygge i rytterstuen ..
nu er tiden så tæt på .. og vi er oppe på 45 børn og voksne .. og 15 Heste / ponyer .. Hvilket er 3 gange så mange som jeg havde forestillet mig .. Jeg er virkelig så glad for den kæmpe opbakning det har fået . og Jeg håber at alle børn/voksne får en dejlig dag !!
En kæmpe tak til formanden af gjern rideklub - der sponcere div. hygge den dag !
Og ikke mindst en KÆMPE tak til alle dem der deltager !
Kan kun sige at jeg GLÆDER mig til at fejre min fødselsdag på denne måde .. Med alle de dejlige mennesker !
nov 2010
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 1 Svar: 97
jan 2012
Følger: 77 Følgere: 86 Heste: 10 Emner: 537 Svar: 3.226
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 10 Svar: 66
nov 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Emner: 66 Svar: 110
mar 2008
Følger: 58 Følgere: 60 Heste: 11 Emner: 13 Svar: 65
feb 2011
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 31
okt 2006
okt 2006
feb 2011
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 31
okt 2006
okt 2006
Det var sååå godt .. alle heste/ponyer var så seje .. og ikke mindst min Kæmpe Hun var pyntet godt i år med bjelder , julekugler i man og rensdyrs hut ..
i morgen kommer der et stykke i avisen fra jeg idag har snakket med en jounalist .. som var med og tog en masse billeder
Formanden for Gjern rideklub takkede mig Mange gange for et dejligt arrangement .. som vi skal gøre til fast tradition ..
Der kommer et album snarrest med MASSE billeder fra hele optoget .. - lige fra vi starter med at pynte heste til vi er færdige...
God jul alle sammen .. - i øvrigt var det den fedeste måde at fejre sin 24 års fødselsdag ..
Juleoptog med hestene i Gjern Rideklub.