{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus i hesteadfærd!
  • #1   8. nov 2012 hvad koster det at deltage og hvad indholder dit kursus?

• #2   8. nov 2012 Det koster blot 25,- at deltage og kurset vil handle om at løse daglige problemer og at indforstå sig med hestens behov og reaktioner.
    Jeg poster lige reklameteksten smiley

• #3   8. nov 2012
    Kursus v. Nadia Winther omkring håndtering af heste.

Målgruppe: Hesteglade mennesker, der gerne vil lære mere om hestens adfærd, historie og reaktioner. Fra 8 år og opefter.

Beliggenhed: Brøndbyøster Bibliotek v. Kilden.
    Nygårds Plads 31.
    2605 BRØNDBY.
    Tlf: 43 28 20 00

Pris: 25,- Billetter købes via. Biblioteket.
    Tilmeldingsfristen er 2 dage før kursusstart.

Max. 20 personer pr. Kursus.

Kurset handler om hestens adfærd og forståelse for denne.
    Som deltager i dette kursus vil du få en sjov dag sammen med andre heste entusiaster og gå derfra med en bredere viden omkring hestens adfærd og håndtering af hesten i de forskellige hverdagssituationer som kan være svære at håndtere alene.
    På kurset vil der blive lagt meget vægt på generel håndtering af heste og på at forstå hestens reaktioner på eventuelle problemstillinger, så man selv kan reagere og handle derefter.

Målet med kurset er:
    -At fjerne frustrationen hos ejer/rytter/partner i de forskellige situationer der kan opstå.
    -At hæve tålmodigheden hos ejer/rytter/partner i tilfælde af langsom indlæring.
    -At give ejer/rytter/partner en forståelse for hestens indlæringssystem.
    -At lære at arbejde sammen med hesten mod de mål man har sat sig.
    -At få en hyggelig og lærerig dag, omgivet af mennesker med samme interesser som du.

Mine erfaringer og principper:
    Jeg er 16 år og går i Gymnasiet med henblik på videreuddannelse til Dyreadfærdsterapeut.
    Jeg har b.la. været på kursus hos Dyreadfærdsterapeut, Truels Bisgaard og har 13 års rideerfaring.
    Jeg har i de sidste 5 år beskæftiget mig med HMS og tillidsøvelser og går meget op i arbejdet fra jorden.
    Mine principper lyder på, at hestens behov ALTID kommer i første række og at lytte til og reagere på hestens signaler, på korrekt måde.

Kommentér på:
Kursus i hesteadfærd!

Annonce