{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Foder foredrag, hvad synes du? {{forumTopicSubject}}

Hvis du skulle til et foder foredag/foderaften, hvilket af følgende mærker ville du gerne vide mere om?

Spiller
Brogaarden (optimal serien og Dodson & Horrell)
EquiFirst
Dangro Nordic (videbæk)
Horselux
ProFormance
Kingsmoor
Sams Field
Taste og the Wild
Nutra Gold

og

Ville det være interessant at have en dyrehvisker med ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder foredrag, hvad synes du?
  • #1   27. okt 2012 Jeg ville gerne vide mere om Horselux, dangro og EquiFirst , og det ville da være fedt at have en heste hvisker med smiley

• #2   27. okt 2012 jeg kan ikke se hvad en dyrehvisker skulle have med foder at gøre... med mindre hun kan tale med dyrene om hvad de bedst kan lide XD ej jeg gi'r ikke så meget for den slags, og synes måske det ville gøre det hele til lidt af en joke... Derudover synes jeg det er mere spændende at stille de forskellige mærker op over for hinanden istedet for at høre en reklame for et produkt... hvis jeg skulle vælge et af produkterne athøre om ville det blive kingsmoor da jeg har hørt navnet men ikke sat mig ind i det produkt:)

• #3   27. okt 2012 Tvivler på de vil stille sig op imod hinanden på den måde, selvom det kunne være meget spændende at høre udfaldet smiley

• #4   27. okt 2012 nåh... jeg torede det var et du ville holde XD Så synes jeg du skulle tage et kig på hvordan de fodre der hvor du står hvis det er der det skal holdes, dyrt eller billigt foder... der er jo ingen grund til at få en ud fra de dyre mærker hvis folks pengepung ikke er til det.... På min uddannelse havde vi en ude fra brogården, hun regnede også ud om din hest fik nok med det du fodrede med nu, og så udregnede hun et alternativ med deres eget foder... Hun reklamerede selvfølgelig for deres produkt, men var også ærlig nok til at sige hvis folks foderplan allerede så fornuftig ud...

• #5   27. okt 2012 tvivler på de vil stille..=foderkonsulenterne smiley

• #6   27. okt 2012 Hvis I har været til sådan et arrangement, hvordan har det så fungeret? Hvad har været godt og hvad har været mindre godt?

• #7   27. okt 2012 jeg har 2 x været til et st. Hippolyt fodermøde. det var ok. men da der var mange helt unge med, tor jeg ikke rigtigt de fattede det tekniske med hestens fordøjelse.

men de forstod at roepiller feder og ikke er til noget godt.

Kommentér på:
Foder foredrag, hvad synes du?

Annonce