{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Ridelejr i oktober {{forumTopicSubject}}

Ja, egentlig så skulle det bare være en lille bitte ridelejr for mine ponypiger (og dreng), når jeg nu endelig kom "hjem". Meeeen, så blev der spurgt om man ikke kunne komme udefra, så nu er det sørme blevet lidt større.

Så nu har jeg indtil på fredag, hvor vi starter, til at få det hele på plads, men øj, det blir hyggeligt!
Nu skal der sørges for ekstra rosetter, sørges for værtsgave til gårdejerne, som endda låner os et stort værelse i huset, så alle kan være der. Der skal arrangeres noget med mad osv!

Det der volder mig flest problemer er maden - det koster 20 kr at være med, da der så er til rosetter og værtsgave. Maden er uden for den pris, så jeg skal finde ud af om man står for sin egen mad, vi laver fællesmad eller hvordan. Nogle ideer til hvordan jeg får det til at fungere?

Og hvis der er nogle der vil på en lille ridelejr i næste weekend, så er man velkommen - dog er det jo virkelig dyrt (20 kr) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr i oktober
Kommentér på:
Ridelejr i oktober

Annonce