{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

ZfdP kåring 6. juli - 2012 kl. 11 {{forumTopicSubject}}

Den 6. juli kl. 11, afholder ZfdP - Zuchtverband für deutsche Pferde på Linnerup Skovgaard officiel hoppekåring samt følskue med følpræmiering af de bedste føl på dagen. Der besigtiges og chipmærkes i denne forbindelse samtidig føl.
Endvidere udtages der føl, som har opnået over 7,3 point til Landesschau Schleswig-Holstein følchampionat den 21. juli 2012. Tilmelding direkte til forbundet senest 8. juli 2012.
I Landesschau kan tillige deltage hopper, der enten er er kåret til hovedafsnittet eller som kåres samme dag.

Den 6. juli på Linnerup Skovgaard, kan der endvidere fremstilles hingste på min. 2 år, der ønskes optaget i Hengstbuch 2. Hingste på 2 år og derover, kan tillige forbesigtiges med henblik på ordinær kåring i Tyskland til Hengstbuch 1. Det tilrådes dog, at hingste til forbesigtigelse er mindst 2½ år gamle af udviklingsmæssige årsager.

Kåringen foregår i Midtjylland - Linnerup Skovgaard kl 11, Linnerupvej 18, Linnerup, 7160 Tørring. Tilmelding til Tina Vesselbo på mobil.: +4560149809 eller mail.: tina.vesselbo@hotmail.com

Alternativt kan tilmelding foregå direkte til ZfdP - info@zfdp.de med angivelse af navn og adresse samt navn og registreringsnummer på tilmeldte heste.

Heste tilmeldt direkte til Tyskland skal forvente, at de kommer sidst ind til kåring, da startliste udfærdiges forud og tilsendes.
HUSK - medbring altid hestepas på moderdyr samt din kopi af følanmeldelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZfdP kåring 6. juli - 2012 kl. 11
  • #2   1. jul 2012 Tilmelding kan kun ske på en af ovenstående - der er ingen dansk hjemmeside!
    Flg. hesteracer kan kåres i ZfdP.:

Achal Tekkiner
    Aegidienberger
    American Bashkir Curly Horse
    Appaloosa
    Arabisch Partbred (Typ Spezial)
    Barock Knabstrupper (Name noch offen)
    Berber
    Camargue
    Connemara Pony
    Criollo
    Dartmoor Pony
    Deutscher Falbe
    Deutscher Tigerschecke
    Deutsches Classic Pony
    Deutsches Part-Bred Shetland Pony
    Deutsches Pferd
    Deutsches Reitpony
    Dülmener
    Edelbluthaflinger
    Fell Pony
    Fjordpferd
    Freiberger
    Friesenpferd
    Vorlage für die ZfdP - Mitgliederversammlung am 17.04.2011 in Fulda
    -4-
    Haflinger
    Highlandpony
    Islandpferd
    Kleines deutsches Pony
    Kleines Deutsches Reitpferd
    Knabstrupper
    Lewitzer
    Lusitano
    Merens
    New Forest Pony
    Noriker
    Paint Horse
    Palomino
    Paso-Peruano
    Pinto
    Pura Raza Espaniol (PRE)
    Quarter Horse
    Rheinisch-Deutsches Kaltblut
    Schleswiger Kaltblut
    Schwarzwälder Kaltblut
    Shetland Pony
    Silver Dapple
    Tinker
    Warlander
    Welsh

• #4   1. jul 2012 Læs indlægget øverst, der står både adresse m.m.
    De skal medbringe hestepas ja. Hvis ikke det er rødt, så indplaceres de in det afsnit, deres afstamning åbner op for. Lidt på samme måde som i pinto forbundet i Danmark.

• #6   12. jan 2013 Afholdes der hingste forbesigtigelse i Dk igen i år? Er det muligt at snakke med nogen som har kendskab til hingstekåringen da jeg er lidt "grøn" smiley Mvh Mette

• #7   17. jan 2013 hvad er prisen for en hoppe, ved du det??

• trine L
    trine L Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 2 Svar: 2
    #8   5. jun 2016 hej, jeg søger råd, omkring hoppe kåring i zfdp, og er helt ny inden for det, men så kunne jeg se at du tidligere har lavet et opslag, om hvor det bliver afholdt, så jeg ville høre om du kunne hjælpe mig lidt på vej, ved du hvor og hvornår det bliver holdt i år, og kan man nå at tilmelde sig, jeg har kigget lidt på deres side, men det blev jeg kun mere forivret af, og fandt ikke det jeg søgte, mvh trine

Kommentér på:
ZfdP kåring 6. juli - 2012 kl. 11

Annonce