805 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Pinto kåring"
pinto kåring?.
Hej dejlige mennesker:-D er der nogen der ved om det koster noget at komme ind til kåring i renders her i weekenden??. pris hvis det koster noget?? :
Hej dejlige mennesker:-D er der nogen der ved om det koster noget at komme ind til kåring i renders her i weekenden??. pris hvis det koster noget?? :
Skrevet af: ~ Camilla & Sidus ~ - 13. sep 2012
Pinto kåring
Nu har jeg ikke så meget forstand på Pinto kåringer, så hvad betyder at en hoppe er kåret i 6P ?
Nu har jeg ikke så meget forstand på Pinto kåringer, så hvad betyder at en hoppe er kåret i 6P ?
Skrevet af: -->Tullip - Team JHP<-- . - 26. apr 2011
Pinto kåring
Hej med jer derude :o) Er der nogen af jer der skal afsted til kåring med jeres pinto :o) ? Jeg skal afsted med min nye hest: Matilde Bøgely :o)
Hej med jer derude :o) Er der nogen af jer der skal afsted til kåring med jeres pinto :o) ? Jeg skal afsted med min nye hest: Matilde Bøgely :o)
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 10. mar 2011
Spar penge på din forsikring
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
de er begge efter min Oldenborg hoppe, der er kåret F1 i DV.
Faren til føllet er Hoelgaards Boston, og føllet er et meget højtstillet dressurpræget feminint hoppeføl. Et føl jeg har planer om selv at beholde, og vil stille som 3 års.
Skal jeg vise hende frem?
Faren tll hingste plagen er hoelgaards Sambuca. han er smart og springbetonet. han er allerede 160 cm høj. Han er til salg, så jeg ved ikke om det kan hjælpe at få sat bedømmelse på ham (ved han aldrig bliver hingste emne i DPF)
Hjælp mig..
Hvad syntes I? skal jeg tage dem begge med? hvorfor/hvorfor ikke???
dec 2008
Følger: 60 Følgere: 59 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 59
Pinto kåring