{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Medlemsskab af klub - afstand til klub? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle krav om hvor langt der må være fra der hvor man bor/har hest til der hvor man er med i en rideklub under DRF?

.. det ville vel være bedst, hvis man er medlem af en der er tæt på, så man ikke skal alt for langt til klubstævner, men i princippet kan man vel godt være medlem af en klub i Jylland og starte stævner for den klub, selvom man bor på Sjælland?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medlemsskab af klub - afstand til klub?
  • #2   15. nov 2011 Okay, så har jeg ikke misset noget - tak smiley

• #3   15. nov 2011 Altså jeg ved hvis du vil ride Udv. klubstævner skal det være en klub under det distrikt stævnet er i. Distikt stævner er det ligegyldigt hvor stævnet er smiley

Man må gerne være medlem af flere end én klub smiley

• #4   15. nov 2011 Hvis du fx bor på sjælland og er medlem af en klub i nordjylland, så skal du jo lige være opmærksom på om denne klub er inviteret til stævnerne på sjælland.. Eller om stævnet er åbent for de distrikt din klubb ligger i.

Derfor er det smartest at være medlem at en klub i det distrikt man gerne vi starte i.

• #5   15. nov 2011 Ja, for ellers skal man køre langt for at deltage smiley

- Men man må kun være medlem af en klub, så vidt jeg forstår. Kun voltige-ryttere må være med i flere. Tror dog godt man må være passivt medlem af flere klubber smiley

• #7   15. nov 2011 Man må gerne være aktiv medlem i flere klubber i samme område eks område 5 i distrikt 14. Jeg ringede om snakkede med dem fra DRF for at høre, om det var tilladt. Og det er det, så længe du ikke starter for begge klubber til samme stævne smiley
    Jeg red undervisning i to forskellige klubber i to år uden problemer.

Det ligger ganskevist et par år tilbage, men tvivler på at de har lavet det om smiley

• #8   15. nov 2011 Fik lige læst reglerne igen og kan se at der ikke står noget om at man kun må være i en klub, ved ikke lige hvor jeg fik det fra.

Men hvad så når man starter? Hvilken klub skal man så starte for?
    og hvad er fordelen ved at være med i flere klubber?
    - Det er måske klubber i forskellige distrikter, så man kan starte flere steder?

• #9   16. nov 2011 Start for den klub, du føler dig mest tilknyttet til, det gjorde jeg smiley
    Den eneste fordel der kan være ved at være medlem i flere klubber, er at man kan komme til flere stævner (hvis de ligger i hvert sit distrikt(klubstævner))
    Jeg jeg tidligere skrev, fik jeg undervisning i to forskellige klubber, og det var den eneste grund til at jeg var medlem to steder smiley

• #10   16. nov 2011 vi er pt medlem af 3 klubber - efter nytår kun 2. Men det er fordi vi modtager undervisning begge steder, og så skal man jo være medlem.

Hvis der til klubstævner står, stævnet er åben for alle, eller der ikke er skrevet kun åben for f.eks distrikt 12, så er stævnet åben for alle klubber i hele landet og ikke kun klubberne i distriktet.

• #12   16. nov 2011 Hvis man er medlem af en klub i ét distrikt, hvad hedder stævnet så, hvis man vil starte i et andet distrikt?
    C-stævne/distriktstævne?

Tak for de gode svar, alle sammen smiley

• #14   16. nov 2011 Nå, jeg troede at når det var på tværs af distrikterne, så var det C-stævne og op af.

Men hvordan er det nu det er:
    A = International
    B = National
    C = Distrikt
    D = Klub
    E = ... gård? x)

• #16   16. nov 2011 Kan læse mig til, at der max må være inviteret 9 klubber til E-stævner.
    Så det er vel enten et internt gårdstævne eller at man også lige inviterer de nærmeste nabogårde..? smiley

• #17   16. nov 2011 E stævne er et internt klubstævne eller et klubstævne med op til max 9 andre inviterede klubber

• #18   16. nov 2011 <b>Louise & Lene N</b>
    Som jeg skrev xD

• #19   16. nov 2011 tjo men er det et gård stævne, så er det sjældent under drf - nu forholdte jeg mig bare til rideklubber/stævner

Kommentér på:
Medlemsskab af klub - afstand til klub?

Annonce