Så er dét overstået :-) Deejlig dag! {{forumTopicSubject}}
Yep, nu er jeg kommet hjem fra en dejlig stævnedag
Jeg vandt pokalklassen (80 cm) med nogle sekunder til andenpladsen.. (Det var metode A, så man skulle ride hurtigt og fejlfrit på én gang)
Og så kom jeg på andenpladsen i Lb, fordi jeg desværre fik én RIGTIG ærgelig bom Det var 100 % min fejl (Det er det jo altid efterhånden ) Det var metode B4, så skulle huske 13 spring.. Men banen var heldigvis rigtig nem, så det gik
Det har bare været en rigtig dejlig dag I pokalklassen red jeg mod 4 af mine rigtig gode veninder og deres ponyer, så der var kamp til stregen Og jeg har ikke redet Maggie i to uger (Hun er dog blevet redet, bare ikke af mig) fordi jeg har været i København..
- Og Maggie reddede mig bare RIGTIG meget idag! Men vi fik også lige ny sadel igår, så havde slet ikke vænnet mig til at ride i den..
Og så lige en sjov lille historie:
Det var da jeg stod udenfor ridehuset, og græssede med Maggie, imens jeg ventede på min toast, kom der en lille pige.. Hun kom med lidt græs til Maggie, fint nok.. Så står vi så sammen og hygger lidt med Maggie, men så fik jeg min toast, og gik tilbage til stalden.. Men pigen fulgte så efter os, og jeg spurgte så om hun skulle tilbage til ridehuset, og om hun så os ride Hun kigger så lidt mærkeligt på mig, og svarer bare sådan "Hmmmmm" og trækker på skuldrerne, så jeg tror ikke hun forstod dansk.. Men jeg (Vi) fortsatte så til stalden, og jeg giver hende en strigle, så hun kunne strigle imens jeg ryddede op, for jeg vidste virkelig ikke hvor jeg skulle gøre af hende.. Men så blev jeg hentet, og pigen ville selvfølgelig hjælpe med at læsse Maggie, fint nok, og så bagefter sagde jeg farvel, og satte mig hurtig ind i bilen Jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gør.. Haha
Lige lidt sjov, undskyld det er langt
Mvh
Sofie Larsen
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Så er dét overstået :-) Deejlig dag!