DRLR, Pia Munck Clinic DRLR, Pia Munck Clinic
Pia MUNCK tilbyder 3 timers gratis clinic i Dronninglund rideklub, nord for Ålborg, i det hollandske trænings system Low Deep and Round...
- Definition, anvendelse og formål :
- med først teori (ca 2 timer), og derefter demonstration af 2 heste/ryttere i de forskellige positioner, tempi, power/afslappet...
Og husk at LDR absolut også er for springheste, military heste, rideskoleheste, ja selv almindelige tur heste, da det drejer sig om bodybuiding af hestens rygmuskulatur (vil også blive vist i longe).
Min professionnalisme omkring LOW DEEP AND ROUND kan vurderes her på hjemmesiden :
http://www.scandinavian-dressage.com/uk/DRF.html
Jeg har referencer fra mine tidligere clinics, både i udlandet og i Danmark, hvor jeg har forklaret LOW DEEP AND ROUND foran prominente trænere, Grand Prix ryttere, dressur dommere og dyrlæger.
Infos :
Et gebyr på 75,- kr vil blive opkrævet pr person, inkl kaffe/kage i pausen.
Og husk at MEDBRINGE STOLE selv til at sidde på !
Tilmelding :
Mille - tel. 60 24 26 32 - E-mail : merj89@hotmail.com
Der tilbydes LDR undervisning, efter kl. 13.00, i forbindelse med denne clinic, med jeres egne heste, til en special LDR clinic tarif af 350 kr for 45 min. enetime.
PS. Pia MUNCK har tilbudt at afholde sin clinic uden løn for at støtte klubbens fortsatte overlevelse.
Hele overskuddet går direkte til klubbens flytning.
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.592
Jeg skriver dette som et tilbud til folk der er interesseret! IKKE for at det skal diskuteres.
sep 2011
Følger: 5 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 599
Hvorfor mon hun turer rundt og tilbyder gratis "kurser"?
Det har intet at gøre med dressur, ej heller hestevelfærd, og er beviseligt skadeligt for vores heste.
nov 2008
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.328
nov 2008
Tusind tak (:
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.243
Respekter venligst trådstarters ønske om at dette emne ikke er til diskusion, men et tilbud til andre ryttere
nov 2008
DRLR, Pia Munck Clinic