{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Måske stævne? HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal måske starte et stævne om mindre end 13 dage!!!
Og Har ikke meget tid til at lære de to programmer jeg skal ride!!!
Og det er mit første sådan rigtig stævne jeg skal lære en LD2 (Travprogram) og en LC2-b mener jeg!o;
Jeg skal hjem hos min farmor på Torsdag og så ved jeg ikke hvornår jeg kommer hjem igen det vil sige jeg har i dag og så måske lidt par dage ekstra til at ride for skal kunne det til på Mandag så min underviser kan rette på mig!!!!!
Og det vil ikke rigtig side fast de der programmer hvad gør jeg????!!!!!!!
Tak på forhånd!:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske stævne? HJÆLP!!!
  • #1   6. jul 2011 Jeg er personligt rigtig dårlig til at hode styr på 2 programmer på en gang, hvis jeg var dig og havde svært ved det ville jeg klart mene du skal nøjes med bare at ride en klasse også øve det program tusinde gange på papir. det er det der virer bedst for mig.
    Når jeg rider 2 programmer glemmer jeg altid noget i det ene :s


  • #2   6. jul 2011 Man kan hvad man vil smiley

    Hvis du begynder nu kan du sagtens når at både lærer og huske dem smiley
    Det er er næsten ingen øvelser i LD2 og LC2 så det er bare med at klø på.

    Jeg tegner altid min programmer ned på papir så kan jeg altid lige så dem inden jeg skal ride smiley


  • #3   6. jul 2011 jeg rider kun mine programme igennem en enkelt eller 2 gange og har statet stævner hvor jeg kun har øvet øvelserne og ikke har redet selv programmet og det har stadig fungeret for mig smiley

  • #4   6. jul 2011 Har tegnet det ned på papir hvor jeg har vis øvelserne og afmærket hvor jeg skal ride og overgangene og så har jeg lavet sådan noget forskelligt noget så jeg kan de hvornår jeg skal skridste, trave og gallopere!:-)
    Sidst jeg startede sådan et "for sjov" stævne var det sådan et rideskole klub stævne og der startede jeg med 1 klasse og den kunne jeg udenad der havede jeg altså også meget til til at øve i!o:
    Det er nok mest det er med at huske dem fra hindanden og lære dem uden ad der er problemet....


  • #5   6. jul 2011 Husk på hesten kan ikke huske programmet lige meget hvad, så det er kun dig selv der skal, så hvis du ikke lige har mulighed for at træne det på din hest, så må du ud i haven og løbe rundt med en pind mellem benene smiley

    - man kan hvad man vil, held og lykke smiley


  • #6   6. jul 2011 Lær 1 program af gangen. Jeg plejer at lære et program på 5 min.. og så tænkt det igennem inde i hovedet hvad du skal. mange gange. så du er sikker på at det sidder.. Så tager du det andet program bagefter.
    Du har jo mange dage at lære det i.. Du kan vel øve det nede ved din farmor.. Du burde i hvert fald sagtens kunne det ene fuldstændigt i dag.
    Bare læs det stille og roligt igenne, i stedet for allerede nu, at være bange for at du ikk kan det smiley

    Print programmet ud og tag det med til din underviser, så kan han/hun rette og hjælpe dig hvis du ikk kan huske det..


  • #7   6. jul 2011 Har printet programmet ud osv. og har prøvet at lave min egen bane indenfor jeg selv har hoppet rundt på osv. og har også prøvet det med en af mine sliche heste (staves)

  • #8   9. jul 2011 jeg personligt skal føst kigge på porgamene aften før, ellers glemmer jeg banen, lav en bane på et parpir, og brug fingern, imends du læser op, endtil du kan den i hovdet. Håber det dur;)

Kommentér på:
Måske stævne? HJÆLP!!!

Annonce