{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Landsfinaler 2006 {{forumTopicSubject}}

HEJ alle mennesker - ja, I slipper altså ikke for mig, selvom jeg ikke har været aktiv i debatten i utrolig lang tid! smiley

MEN som overskriften siger, så handler (Eller - det skulle den) den her om Landsfinalerne/DM 2006 for Breddeudvalget, som i år ikke blev afholdt i Odense som alle de foregående 12 år, men på Vilhelmsborg i Jylland. Hvem var med og se det, og hvem var heppekor? Eller som jeg, var udtaget?

Held i Uheld, kan man kalde det, da den første dag jeg skulle ride (lørdag) i vores Mix Kvadrille skete noget meget uheldigt - 2 minutter før vi skulle ind og holde os klar, blev Meksikana STOKhalt. Og nej, der var intet i hendes hove. Nå, men vi blev enige om at hun nok ha' måttet vredet om i koden. Så jeg skridtede hende bare, og endte med at komme ind og gå RENGÅENDE inde på banen :'D Total glæde, seriøst, jeg sad og GRÆD da min mor sagde hvor slemt det så ud.. Og i den første galop i vores program kom hun ned og sidde fordi hun gled - så bliver man altså nervøs!

Men ja - man kan vel gætte sig til at jeg skal skynde mig smiley Jeg skal nemlig ud til Flexlingen smiley smiley

Kyyys smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Landsfinaler 2006
Kommentér på:
Landsfinaler 2006

Annonce