{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Anders Chortzen kommer til Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Anders Chortzen kommer endelig til Nordjylland.

Det er længe ventet, at vi - her i Nordjylland - kan få den ære og glæde, at afholde og deltage i et kursus med Anders Chortzen.
Det afholdes d. 25-26/6-2011 på Hals Rideskole. Det vil være muligt at deltage både med og uden hest.

Anders Chortzen er exam. berider, og arbejder som selvstændig rytter og underviser. Han er derudover kendt fra Epona.tv, hvor han giver gode råd til dagligdagens udfordringer med heste.

Indtil videre vil kurset forløbe nogenlunde som nedenstående:

Lørdag:

Teori
Eneundervisning
Middagspause
Eneundervisning
Eventuelt hygge og fællesspisning om aftenen, hvis interessen er til det...

Søndag:

Eneundervisning
Middagspause
Eneundervisning
Afslutning og spørgsmål

Der kan max være 8 equipager på kurset, og de vil få 2*45 min eneundervisning. Derudover vil der til rytterne være gratis kage og kaffe/te begge dage.

Kurset afholdes på Hals Rideklub arealer: Skovsgårdsvej, 9370 Hals.

Prisen for dette kursus er følgende:

Rytter som er medlem af Hals Rideklub: 1200 kr
Rytter som ikke er medlem af Hals Rideklub: 1350 kr.

Tilskuere, som også deltager i teoridelen: 250 kr.
Tilskuere, en hel weekend: 100 kr.
Tilskuere, den ene af dagene: 75 kr.

Tilmelding er bindende. Det er først-til-mølle-princippet.
Det eneste krav for deltagelse som rytter er, at du kan ride hesten selv - uden trækker.

Følgende er muligt at bestille for et lille beløb:

- Lille græsfold, hvor din hest kan slappe lidt af.
- Boks incl. strøelse
- Spiltov incl. strøelse
- Aftensmad Lørdag
- Morgenmas Søndag

Der er plads til telte.
Derudover vil der være mulighed for at købe mad og drikke fra vores cafeteria i løbet af dagen.