749 visninger
|
Oprettet:
DSP stævner {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen i dejlige DSP ejere
hvis man har en DSP med stamtavle og det hele, men jeg er for gammel til at ride pony til stævner, er der så mulighed for at jeg alligevel kan starte et par DSP stævner, ponyen er pt. tilsalg, men tiden gør det jo ikke let at komme af med de kære dyr
Hun er bare en super fin pony og ville gerne at man kunne komme ud og vise hende lidt frem...
Håber på svar
Hilsen Cille
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 5 Svar: 606
Der kommer Championater til august-oktober. Her vil der være 3 forskellige medaljeklasser. Bronze. lb2B Sølv la2B og Guld.PRI + 7års og ældre avlschampionat som går i en la4. Dem kan du deltage i på Vikci
Til sommer vil der blive afholdt Summercamp, hvor der også vil være forskellige konkurrancer. Følg med på DSP hjemmeside
Mona
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
Kan se hun er en lille 1´er pony, så du har jo rig mulighed for at starte hende til D-stævner mod hestene alt det du lyster.
For at starte hende til C-stævner skal du have licens, hun skal være målt og konkurrenceregistreret og klasses op til hest. Men alt i alt rig mulighed for at få hende vist frem på stævnebanerne når hun er 1´er - så du kan godt finde stævnetøjet frem
jan 2006
Ponyens første måling vist 144 cm ( guderne må vide hvorfor så høj) Min datter startede den derefter til distriktstævne. I dec. 08 blev den færdigmålt og uanset hvor mange gange de prøvede at måle den, var resultatet hver gang 140 cm.
Målerne var meget forbavset over, hvordan første måling kunne vise 144. Jeg kunne ikke lade være med at grine. for allerede til første måli, hvad jeg sagt til ejeren at hun ville komme hjem med en Kat. 2 pony.
Jeg tror det Cille mener med stamtavle og det hele er ikke, at den har fuldt stamtavle. Men at den har stamtavle, konkurrancepas og vacc. er i orden.
jan 2007
Følger: 85 Følgere: 84 Heste: 7 Emner: 51 Svar: 172
Jeg vil følge med på hjemmesiden
jan 2006
Betina er med i aktivitetsudvalget i DSP og jeg er med i sportsudvalget, som står for championaterne
DSP stævner