{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.323 visninger | Oprettet:

Point fri/nulstilling af pony - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen, Jeg håber der er et par kloge hoveder som kan hjælpe mig.

Jeg Har lånt en pony af en pige som har nul stillet den point og derefter redet stævner på den. Før var den landsstævne pony. Problemet er nu, at jeg skal melde til stævne på den. Og dette står på dansk rideforbunds hjemmeside i "fælles bestemmelser" : Nulstilling af heste/ ponyers tidligere opnåede resultater (pointfrigørelse)
En hest, der overgår til en ny rytter, som ikke tidligere har redet klasser af sværhedsgrad 3 eller højere ved C-stævner eller højere stævnekategorier, kan efter ansøgning nulstilles i henseende til tidligere præstationer.
Side 60 af 80 www.rideforbund.dk
FÆLLES BESTEMMELSER 2011
En pony, der overgår til en ny rytter, kan, uanset rytterens tidligere præstationer, efter ansøgning nulstilles i henseende til tidligere præstationer. En hest/pony kan kun nulstilles til samme rytter én gang, En hest/pony, der er nulstillet i henseende til tidligere præstationer må ikke tidligere være startet ved C-stævner eller højere af rytteren den nedklasses til. <b>En hest/pony, der er nulstillet i henseende til tidligere præstationer, må i det stævneår, hvor nulstillingen foretages samt de 2 efterfølgende stævneår, kun startes i konkurrencer indenfor den aktuelle disciplin af den rytter, den er nedklasset til. </b>
Ansøgningsskema vedr. nulstilling indsendes til Dansk Ride Forbund. Nulstillingen træder først i kraft ved modtagelse af skriftlig bekræftelse fra Dansk Ride Forbund. Nulstillingen kan til enhver tid annulleres gratis ved indsendelse af ansøgningsskema. Dokumentation for pointfrigørelse skal fremsendes til stævnearrangøren samtidigt med tilmelding til stævner. Endvidere medsendes hestens/ponyens point opnået efter pointfrigørelsen. Bemærk at de samlede point på www.infosport.dk medregner alle point i kvalifikationsperioden også dem før en pointfrigørelse, hvorfor disse skal trækkes fra. Det er rytterens ansvar at informere stævnearrangøren om det rigtige antal point.

Må jeg overhovedet starte stævner på den så?

Har prøvet at ride til dansk rideforbund, men der er lukket...

håber virkelig i kan hjælpe mig!

MVH. Elisabeth & Vrc's Tito

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Point fri/nulstilling af pony - HJÆLP!
Kommentér på:
Point fri/nulstilling af pony - HJÆLP!

Annonce