{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

Udklædning til fastelavn, hjælp:-)) {{forumTopicSubject}}

her den 6. marts skal jeg ride til et fastelavns stævne på min part men jeg ved ikke hvad jeg skal klæde hende ud som.
så det ville være dejligt hvis i kunne hjælpe med at komme på nogen ideer til hvordan man kunne lave det:-D

hesten er sort og er 1,58cm. høj

ps. det er ringridning jeg skal ride:-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udklædning til fastelavn, hjælp:-))
  • #1   24. feb 2011 skorstensfejer eller tyv

• #2   24. feb 2011 den bedste jeg har var elefant og mus med min gamle pony, han fandt sig i alt så han fik store grå malet pap flapper på i hver side som ører, en grå sok med fyld på næsebåndet og en grå dug. Jeg var så mus, med øre hale og maling smiley
    Min søster skal være gris og farmer, så hendes hest får lyserrødt udstyr på, en tryne i pap og en hale på skridt dækken, hun selv har grønne gummier og overalls smiley

• #3   24. feb 2011 - Døden eller Manden med Leen
    - Den hovedløse rytter
    - Bjørn. smiley
    - Tyv
    - Bondemand
    - Zebra med rytter

• #4   26. feb 2011 nogen billige og nemme ideer til frieser ?

• #5   27. feb 2011 Jeg så engang en der var bondemand og ko, bondemanden havde en kedeldragt på og 'koen' fik en gummihandske om livet og et uldent tæppe under sadlen.
    Tine S: Jeg var engang klædt ud som engel, med et hvidt underlag, hvide ridebukser, løs hvid nederdel (bare et eller stof) på overdelen. Over min ridehjelm havde jeg en gammel nytårshat i stof med MASSER af glimmer, du kan jo evt. prøve at lave en hat selv, og en hvid nederdel kan du sikkert finde i en genbrugsbutik (..Jeg fandt den i vores udklædningstøj).
    Find/køb en masse glimmer ting til dig og hesten.
    Bare tænk på de her ord når du laver det: Hvid og glimmer, så kan det ikke gå helt galt! ;P
    P.S Jeg vandt udklædningsklassen smiley
    P.S.S Passer godt til sort hest smiley

Kommentér på:
Udklædning til fastelavn, hjælp:-))

Annonce