364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

For sent? For sent?

Ja, min pony er lige fyldt 21 og jeg er lige begyndt at ride ham igen, da jeg skal til stævne på næste lørdag, så er spørgsmålet, hvis jeg får ham i rigtig god form, tror I så godt, at jeg kan komme ud at starte nogle flere stævner og lidt højere klasser på ham? Hvis ikke, hvad kan man så tage ham med til, dyreskuer og sådan?
Tror I, at jeg måske kan få ham klar til et military stævne selvom han er så gammel?
Det skal lige siges, at han er frisk og glad, sund og rask, og lysten er der, så det er intet problem.
Håber, at I vil svare på mine spørgsmål. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For sent?
  • #1   23. maj 2006 Så længe hesten er frisk og glad burde du godt kunne starte lidt, men ikke for meget og husk at tage hensyn til ham! smiley

• Cecilie K
    Cecilie K Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 34
    #2   23. maj 2006 Hm, jeq rider jo på en ponzer på 15, han er frisk, lysten er der, han er riqtiq pony...Men ja, har ikke meqet forstand på det som sådan, men min menninq ville være at du måske skulle droppe det med MIllitary, få ham i qod form til det sprinq- eller dressurstævne du havde tænkt diq, oq så måske træne med ham ved at løsqøre ham, ja, bar træne, oq så ville du måske ku få ham til stævnehest...Aaaarqh, ved ik, men ja, måske...Hehe, skriver lidt forvirrende, har mistet noed af mit ordforråd, sååå xD Bær over med miq ? d:

• #3   23. maj 2006 Okay, tak. smiley Og jeg er ikke slet ikke hård i mod ham, tager alt stille og roligt, jeg vil ikke have, at han skal overbelastes. smiley

• #4   23. maj 2006 Simone J:
    Jeg springer os' kun for hyggens skyld, så springer ikke så tit, max 1 gang om ugen og så ikke så højt. smiley

• #5   23. maj 2006 Vores Glossa er 17 år gammel i år´, og hun springer lb, la distriktplan og er til rigtig mange stævner. Hun har absolut ingen problemer og de vinder stort set alle de klasser de starter.. smiley

Kommentér på:
For sent?

Annonce