{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Fair start C pony stævne spring {{forumTopicSubject}}

De næste to stævner, vi skal afsted til, der studser jeg over, at min pige og pony i LB* og LB** skal starte mod ponyer, der både i år og sidste år har startet MB/MA med den samme rytter, som skal starte dem i LB - dette synes jeg absolut ikke er fair.

Er det bare mig, eller hvad siger I

Hvad får de forældre til at melde børnene i LB, når de tidligere på året har startet MB/MA?

I og med klasserne er åbne for alle, så må de jo gerne, men nej jeg synes absolut ikke det er fair konkurrence...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fair start C pony stævne spring
  • #1   16. nov 2010 TILLER
    Det er da sådan sat lidt groft i boks. Hvem siger det er gået godt i MB/MA for dem? Hvad hvis de har fejl alle de gange de har startet det og så har erkendt at de er gået for hurtigt frem og rykker ned igen?

Hvis klassen er åben for alle så synes jeg det er ok. Props er ens for alle. Synes man det er unfair kan man jo bare lade være med at stille op selv smiley

Ridning er ikke en fair sport smiley

• #2   16. nov 2010 Nej jeg kan godt forstå hvorfor folk synes det kunne være unfair så smiley

Men jeg synes bare at så længe man følger props så er det ens for alle - og så er det ok.

Så kunne rideklubben jo have sørget for at lukke klasserne som man plejer - altså hvis man har placering i MB må man ikke starte LB osv. Men det har de jo valgt ikke at gøre i dette tilfælde - så må man lade vær med at starte der hvis man synes det er helt urimeligt smiley

• #4   16. nov 2010 Det kan jo også være at ponyen har stået stille i 2 måneder som eksempel, at den så lige ska igang igen også vil de bare lade den starte en lav klasse.. For ikk at presse den

men nej ellers er det jo ikk fair

• #5   16. nov 2010 altså vi overlever sagtens, og det har ingen indflydelse på, hvilke klasser vi starter - det undrede mig bare...

• #6   16. nov 2010 Det kan også være efter skader osv. Eller som de andre siger ned og give hesten selvtillid igen (:

• #7   16. nov 2010 min venindes pony havde gået MA sidste år med placering, og nu vil den ikke engang spring 60 cm på bane smiley

• #8   16. nov 2010 Har tit undret mig over præcis det samme... Selvfølgelig kan nogle enkle have brug for en ny start, meeen tror nu ikke det er flertallet.

Du skriver hvad der for forældrene til, at melde til disse klasser, jeg tror måske slet ikke de forældre er ind over dette og, at det derfor kan være en del af årsagen.

Hmm, men føler da også tit, at nogle forældre er mere optaget af resultatet og ikke så meget equipagens fremgang.

• #9   16. nov 2010 dette er piger på 10 - 13 år, så jeg tvivler på, de selv melder til...

• #10   16. nov 2010 det er for det meste forældrene på det plan, også til de ældre pige

• #11   17. nov 2010 Til ponyryttere i det hele taget, tror jeg primært at det er forældre der sidder og melder til.

Tit hvis det er passer med forhøjet doteringer, at er klassen åben for alle eller først lukker når man har placering i MA.
    Det er bare sådan, at pony der er van til at gå høje klasser, de sjusker i de lave klasser og henter derved ingen placeringer, men nej, jeg synes heller ikke at det er iorden, når folk bliver ved med at ride rundt i de lave klasser, bare for at få rosetter med hjem.
    Dette er der rigtig mange som gør også er der os andre som virkelig knokler for at komme op på næste niveau og ALDRIG har chancen for at få rosetter med hjem.

Kommentér på:
Fair start C pony stævne spring

Annonce