{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Dressurkursus v. Rune Gludsted Vamdrup {{forumTopicSubject}}

Dressur/spring kursus
d. 5.-6. november 2010
v. eksamineret træner Rune Gludsted

Efter stor succes med både august og september kurset kan vi atter tilbyde kursus ved Rune Gludsted:

• var i 1998 med til at danne Næstildgård Sportsrideklub (nær Skive) og har siden varetaget undervisningen på stedet.
• forud for dette var Rune blandt andet tilknyttet Skive Rideklub som underviser (daglig leder).
• træner ved Bjarne Nielsen og følger naturligvis samme principper som Bjarne.
• har erfaring med uddannelse af såvel dressur- som springheste fra tilridning til S-plan.

Fredag rider I to og to dressur (inddeles efter niveau) sammen i en undervisningstime af 45 min. varighed. Efter timen bliver der talt om jeres individuelle mål for lørdagens time.

Lørdag rider I enkeltvis enetime af en ½ times varighed (dressur eller spring). Efter samles der op på, hvad du skal have fokus på i tiden efter kursets afslutning.
Ekvipagen møder opvarmet til timerne (fredag skridtet varm).

Prisen for kurset er 400 kr.

Tilmelding er bindende (afmelding kan KUN ske ved skadet/syg hest).

OBS: Ved tilmelding oplyses rytter og hestens navn og alder, samt niveau.

Der er et facilitetsgebyr på 50 kr for ekvipager ikke opstaldet ved Stald Pottehuse. Der er ikke mulighed for opstaldning.

Kurset bliver afholdt på :
Stald Pottehuse
Pottehusvej 2
6580 Vamdrup

Tilmelding/spørgsmål kontakt Christine Schmidt på chrissie_sch@hotmail.com eller tlf. nr. 24 82 79 71

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressurkursus v. Rune Gludsted Vamdrup
  • #1   24. okt 2010 Hej smiley Jeg er simpelthen lige nødt til at høre dig ad:
    Har det ikke været på Kildegården alle de andre gange? Hvis ja, hvorofr er det så ikke det mere?

Og det her med at han kommer hver måned/hver anden måned og underviser, er de noget som fortsætter? For jeg kunne godt være interesseret til foråret. smiley

• #2   25. okt 2010 Det var i Rødding i August og på Kildegården september - vi har valgt at rykke til Stald Pottehuse denne gang, da vi er 5 ryttere derfra, der deltager, og de tidligere kursusdeltagere på Kildegården har været lidt uheldige med foldskader og sygdom...

Derfor har vi valgt denne gang at flytte kurset til den anden ende af Vamdrup - på den måde er der færre ryttere der skal køre :o)

Såfremt der er opbakning vil Rune komme hver 3. uge med et 2-dages kursus, så det er bestemt planen at vi fortsætter med mindst en gang i måneden :o)

• #3   25. okt 2010 Vi er et par stykker, som er faste deltagere hver gang på kurserne og ikke får andet undervisning end Runes - bl.a. Malene og Wareno (Araber hingst) herinde fra - det har været ekstremt svært for os at finde en dygtig underviser i området og jeg var jublende lykkelig, da jeg fik denne aftale i hus med Rune (har trænet ved ham i 2 år, da jeg boede nordpå).

Ved Malene og Wareno har oplevet stor fremgang alene på de 2 første kurser :o)

Kommentér på:
Dressurkursus v. Rune Gludsted Vamdrup

Annonce