{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Problemer mht. kåring? hjælp! {{forumTopicSubject}}

hej, jeg skal til kåring med Pearl harbor d. 16 okt., og er nu kommet i tvivl om nogle ting folk siger skal være i orden, og som jeg er kommet i tvivl om det er ordnet hos hesten.

det er:
Gyldigt vaccinationskort - Det har jeg været sikker på hidtil var iorden, og hun er også vaccineret fuldt, men før jeg fik hende var hun hos en dame i nogle år, og der blev hun ikke vaccineret. Min mor siger at for at det skal passe helt med vaccinationen, skal man "opstarte" vaccinationerne igen hvis man har sprunget over nogle år.( altså vaccinere med en måneds mellemrum eller sådan noget).... passer det?

Chipmærkning og pas - hun er fuldblod, har og egentlig ikke noget alm. pas, men hun har et blåt hæfte som er udstedt af dansk jockey klub, med alt om hende og indeholder alle oplysninger om hende
^^det har jeg så også haft spurgt Dansk Varmblod om, og de siger at det er godt nok til forædlerracer som pas.

men det der med chipmærkning bekymrer mig, for passet er jo ikke udstedt af et registret EU avlsforbund, og hun er ikke brandemærket, så hun skal vel chippes? det skal self. lige siges at hun er fra 2001.

på forhånd tak for svar, er nemlig meget i tvivl. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer mht. kåring? hjælp!
Kommentér på:
Problemer mht. kåring? hjælp!

Annonce