{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

stævnet på overmoselund {{forumTopicSubject}}

ej syntes lige jeg vil ud med, det. er bare super glad.

har været til mit første stævne med min 5 årige pinto.
hmm var da lidt i tvivl om hun kunne koncentrere sig når der var så mange, og hvad hun ville sige til alt sådan noget.

men hun tog bare det hele med storm, hun vandt begge klasser hun deltog i, og var super koncentreret og super sød, og fik da også lige skruet charmen på så min far kunne sidde og hører alle ved kanterne sidde og snakke om hvor flot hun var og der var ingen tvivl om at den var dygtig smiley uhh en stolt mig, man kunne da bare ikke have ønsket det bedre..

andre der startede på overmoselund hestepension idag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stævnet på overmoselund
  • #1   11. sep 2010 Ja det gjorde jeg på min 3 årig hingst Irish Cob.. Dette var hans første stævne og han tog alt med en stiv arm, han er slet iik vand til at ride mellem så mange heste men tog han nu meget pænt, jeg fik en delt 2 plads og vandt den anden klasse jeg red som var en pokal klasse smiley

• #2   11. sep 2010 tror godt vi så jer.. min far sagde sådan i bilen,,, hmm var det ikke en tinker eller hvad det hedder den der fine brogede en. he han er pony mål ikk,

• #3   11. sep 2010 Hehe han er en irish cob en hans mor tror jeg nok er tinker smiley tror os jeg så dig ;D stod i iik hende ved åbningen til ridehuset på et tidspunkt?

• #4   11. sep 2010 sikkert.. hmm tror jeg havde den eneste brogede hest med.. he pintoen med 2 røde rosetter smiley

• #5   11. sep 2010 Min lille hingst og hans rytter deltog i stævne på Overmoselund idag.

Det er 1. gang de er I byen. Han var lidt fræk den bette, men Melanie red ham super flot smiley

• #6   12. sep 2010 dejligt smiley

det kan vel også være svært at være hingst til et stævne med alle de hopper

• #7   14. sep 2010 Det var mig der var med til at arrangere Træffet - dejligt at i havde en god dag vi modtager gerne ris og ros smiley

• #8   14. sep 2010 cherie

det var et super stævne.. jeg syntes ihvertfald det var et rart sted at komme med min hest og stille og roligt.. der kunne måske blive skrevet regler på opvarmningsbanen, altså de normale hal regler, for nogen rider snart som ejer de hele banen, og tror ikke man er helt enig om hvilken vej man skal uden om hinanden, var ved at ride direkte ind i et par stykker da jeg har lært det er venstre mod venstre.

• #9   14. sep 2010 Mugsen.

Det har du fuldstændig ret i - det tror jeg ikke nogen af os havde tænkt over, men det er korrekt venstre mod venstre.
    Tusind tak for indput smiley

• #10   14. sep 2010 så lidt.. det tror jeg var det eneste.. syntes folk var flinke til at oplyse, og gøre plad rundt ved banen, og rigtig fint med fotografer og det hele.. var der egentlig 2 fotografer.

• #11   14. sep 2010 Der var en hoppy fotograf fra Jels Ingolf Andersen

Sandra kommer fra Viborg og er i løre som Fotograf se evt- www.sipo-foto.dk her ligger hun billederne ind - hun er allerede begyndt men hun har taget MANGE billeder, så det tager lidt tid.

• #12   14. sep 2010 hmm er ikke sikker var hun der da der blev redet ld på hest

• #13   15. sep 2010 Hun var der hele dagen - så ja det var hun smiley

• #14   18. sep 2010 Vil da også godt komme med lidt ros smiley

Synes det var rart og fint at være der, skulle der endelig være et lille minus, så var det at det var svært at komme ud fra marken (parkering) da man skulle hjem smiley

• #15   18. sep 2010 Linda.

Mange tak for Rosen og det lille minus smiley
    Hvis det da bare er det der var muniset, kan vi vidst være godt tilfredse smiley
    Vejret var desværre ikke med os - men heldigvis stod Hans Erik klar med traktor og tov hvis det blev nødvendigt smiley

• #16   18. sep 2010 Vi havde bare en til at stå oppe på vejen, så vi ikke skulle stoppe inden vi havde forhjulene på vejen smiley Så det gik jo.

Med hensyn til vejret var regnen jo ovre da vi skulle ride smiley

• #17   18. sep 2010 Ja det kunne jo ikke passe bedere smiley vi må håbe vejret er meget bedere næste gang vi afholder træf

• #18   18. sep 2010 Vi kommer i hverfald gerne igen smiley

• #19   18. sep 2010 Det lyder rigtig godt - så vil vi glæde os til at se jer smiley

• #20   18. sep 2010 vi kommer også gerne igen, vi skal bare have trænet at ligge stabilt til bidet i galop også, så er vi fresh.. hvor tit har i arrangementer

• #21   19. sep 2010 Det er første gang vi har afholdt sådan et arrangement - så vi ved det ikke helt endnu.

• #22   18. apr 2012 Jeg ved det er et ældre emne dette her, men jeg prøver nu at sætte denne invitation ind alligevel smiley

Heste- og Pony træf på Skovbæk hestepension – Rødding.

Lørdag d.28 april 2012

Hest Dressur:

Klasse 1 LD1
    Klasse 2 LD2
    Klasse 3 LC1
    Klasse 4 LC2 POKAL
    Klasse 5 LC3
    Klasse 6 LB1*
    Klasse 7 LB2*
    Klasse 8 LB3*
    Klasse 9 LA1
    Klasse 10 LA2
    Klasse 11 LA3
    * % klasse POKAL

Hest spring:

Klasse 12 Babyjump Max 50cm
    Klasse 13 LF max 70cm POKAL
    Klasse 14 LE max 80cm
    Klasse 15 LD max 90cm
    Klasse 16 LC max 100cm POKAL
    Klasse 17 LB max 110cm
    Klasse 40 Kostume spring 60cm

Pony dressur:

Klasse 18 LD1*
    Klasse 19 LD2 POKAL
    Klasse 20 LC1
    Klasse 21 LC2 POKAL
    Klasse 22 LC3
    Klasse 23 LB1**
    Klasse 24 LB2**
    ** % klasse

Pony Spring

Klasse 25 babyjump max 20cm
    Klasse 26 LF max 50cm for kat I pony
    Klasse 27 LE max 60cm for kat I pony - POKAL
    Klasse 28 LD max 70cm for kat I pony
    Klasse 29 LC max 80cm for kat I pony - POKAL
    Klasse 30 LB max 90 cm for kat I pony
    Klasse 41 Kostumespring 40cm

Generelt:
    •Træffet afholdes på Skovbæk Hestepension, Gammelengvej 8, 6630 Rødding
    •Dressur afvikles udendørs på 20x60 sandbane, opvarmning forgår indendørs i 20x60 hal
    •Spring afvikles udendørs på græs, opvarming udendørs på græsbane.
    •* LD1 for ponyer, her er det tilladt at have trækker på og eller evt. opråber.
    •Stævnet er for alle, klubber, pensioner, privat stalde osv.
    •Anmeldelse kan ske enten via mail til skovbaek@c.dk eller pr. telefon til Mette 20673600 eller Heidi 51363451. Husk at skriv pony kategori på ved spring
    •Pris pr. start : 50 kr. Pengene sættes ind på Reg. nr. 9745 Konto nr. 4457088140 husk anfør navn og tlf. nummer.
    •Start penge refunderes ikke efter den 22.4 ved afmelding – inden da refunderes med 50% af indskud. Hvis klasse eller stævne aflyses refunderes det fulde beløb
    •Tilmeldimg er ikke gældende før betaling er reg på konto.
    •Max 100 starter – efter først til mølle princip
    •Efteranmeldelse så vidt tidplanen tillader det og mod dobbelt indskud.
    •Der er mulighed for opstaldning på dagen, dette går efter først til mølle princippet og koster 50,- pr. boks inkl. halm, som overføres sammen med betaling for klassene.

•Sidste anmeldes frist: søndag den 22.4
    •Roset 2-3 starter= 1 roset- 4-7 =2 roset 8-11= 3 roset 12-15=4 roset osv…der er staldplanketter til alle 1. pladser.
    •Gyldigt vaccinations kort skal fremvises ved ankomst
    •Der udsendes intet program, men startider kan ses på hjemmesiden SKOVBAEKHESTEPENSION.DK
    •Kiosken tilbyder hele dagen et bredt udvalg af gode varer.
    •Der vil være boder på stævnepladsen

Vi glæder os til at se Jer alle, til en hyggelig dag.

Jeg kan løfte sløret for, at der vil være Westernopvisning af westernrytter Rikke Damgaard Andersen.

Herudover kan jeg informere, at intershowhorse.dk sponsorerer vores 4 pokal klasser - dvs. de sponsorerer 4 kæmperosetter til vinderne af disse dressurklasser.

Måske dette kunne friste dig?

Kommentér på:
stævnet på overmoselund

Annonce