{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Udklasning?;D HJÆLP!;D {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er.,, Jeg skal ride min første LC1 her på lørdag, samt en LD2, da jeg er udklasset af ld1, pga jeg fik en placering i Ld2. Hvad så hvis jeg får en placering i LC1?, er jeg så udklasset af LD2? Jeg er ikke særlig god til sådan noget her, og ja jeg ved godt jeg kan gå ind på DRF's hjemmeside, men kan ikke finde ud af det ;s

.- Jeg håber i kan hjælpe!;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udklasning?;D HJÆLP!;D
  • #1   24. aug 2010 det er faktisk ikke så svært...

for at blive udklasset af de alm. klasser...
    jeg stiller det op..

LD1 for at blive udklasset af LD1 skal du vinde den 3 gange, eller få 3 placeringer.

LD2 Det samme gælder for LD2- men får du 3 placeringer her i LD2 er du også udklasset af LD1

LC1 Det samme gør sig også gældende her, men 1. plads i LC1 udlukker dig helt af LD1

dvs det gælder 3 placeringer, eller en 1.plads i to klasser højere ergo, vinder du en La1 må du ikke starte Lb2 mere...

• #2   25. aug 2010 Faktisk ikke så simpelt:

LD1 med placering - så er du OUT
    LD2 har du vundet klassen - så er du out har du ikke vundet er du først OUT efter 3 placeringer til min 65%
    tidligere har været placeret i LD1 eller
    højere klasser eller hvis de 3 gange har
    opnået 65% eller højere i LD1.
    LD2 Ekvipager udelukkes af LD2, hvis de
    tidligere har vundet en LD2 klasse, eller
    hvis de tidligere har været placeret i
    LD2 3 gange, eller hvis de tidligere har
    været placeret i højere klasser.
    Resultaterne skal være opnået med
    min. 65%
    LC1 og øvrige klasser Ekvipager udelukkes af de øvrige
    respektive dressurklasser, hvis de har:
    - Vundet i den aktuelle klasse eller
    højere klasser 3 gange med min. 65%
    og/eller
    - Været placeret 3 gange i højere
    sværhedsgrader med min. 65%

• #3   25. aug 2010 Min datter red LD2 i weekenden 4 klasser og fik to 2. placeringer og en 3 plads, men holdt sig lige under de 65% så hun er ikke udklasset grundet procentreglen selvom hun har været placeret 3 gange.

• #4   26. aug 2010 synes bare på en måde den procent regel er skod.. sidst jeg var afsted dømte dommerne meget lavt.. jeg fik en anden og hende der vandt fra stalden fik vi begge procenter under 60.. :s
    jeg har det sådan at alt over 60 er acceptabelt.. de dommere dømte helt hen i vejret.. så hvis samme slags dommere er til stævner.. ja så kan man fortsat tuller rundt i de samme klasser og "nappe" placeringerne.. Godt være placeringerne var rigtige, men var procenter ikke..

En ld klasse for pony havde næsten alle omkring 70 procent.. det hænger ikke helt sammne?
    Jeg synes ihvertfald det lyder lidt tosset smiley

• #5   26. aug 2010 Kan give dig ret på visse punkter, synes personligt også de 65% er sat for højt. Efter min mening burde det være 62-63 stykker.
    synes ikke man kan sige en dommer dømmer lavt i den forstand - man må jo håbe at dommeren dommer de der ses på banen og synes man procenten er lav, så har man jo bare ikke præsteret godt nok den dag.

Synes min datter og resten af ponyrytterne blev fair bedømt, sådan nogenlunde *S* men synes ikke man bør vinde en klasse når man ikke kan få sin pony til bidet.

Lizet smiley

• #6   27. aug 2010 Hmm .. Ja både og.. Jeg vil selv mene at både mig der fik en anden og hende der vandt rider til højere procenter.. Men ja.. Vi er jo mennesker og det vigtigste var at alle havde en god dag.. Selvom jeg synes der blev dømt lidt ved siden af.. (:

Kommentér på:
Udklasning?;D HJÆLP!;D

Annonce