{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

C-stævner? Springning (: {{forumTopicSubject}}

Hej med jer :o)

Uha, glæder mig - får sansynligvis rytterlicens til oktober, hvis jeg består!!

Nå, jeg har nogle spørgsmål mht. C-stævner?

1. På klubplan starter jeg nu LB-LA, men når man så skal til at starte distrikts, skal man så starte forfra altså med LC & LB, eller LB og LA? Hvis nu man gerne vil starte MB nemlig (;;

2. Vi har lige købt en pony der har startet landsstævner og MA. Når man skal til at ride distriktsstævner på den, skal man så også starte "forfra"?

3. Hvad skal man have for at starte landsstævner?

4. Hvordan får man hestens resultater ind på infosport.dk, når det er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C-stævner? Springning (:
  • #1   7. aug 2010 altså med de nye regler skal du selv "klasse dig op" til at ride højere klasser, dvs. du skal have 5 0 runder i lb, for at må ride la, når du så har 5 nulrunder i la, må du ride mb osv smiley

Resultaterne kommer automatisk ind på infosport, det er noget klubben der holder stævnet sørger for at få sendt ind smiley

• #3   7. aug 2010 må jeg os lige spørger om nåeT? :).

-hvis nu man ride lb og la på klubplan, og os rider lb på distriks, hvad så, gælder de 5 0 rundter så os fra klubplanen?:).

• #4   7. aug 2010 1. På klubplan starter jeg nu LB-LA, men når man så skal til at starte distrikts, skal man så starte forfra altså med LC & LB, eller LB og LA? Hvis nu man gerne vil starte MB nemlig (;;

- jeg er faktisk ikk klar over om resutaterne fra D-stævner tæller med i det nye rytterkategorisering, men som det er nu skal man fx have redet 5 0-runder i LB for at måtte ride LA (hesteryttere kun 3 0-runder)

2. Vi har lige købt en pony der har startet landsstævner og MA. Når man skal til at ride distriktsstævner på den, skal man så også starte "forfra"?

- ja, for du skal stadig have 5 0-runder i LA for at må starte MB .

3. Hvad skal man have for at starte landsstævner?

- ponyen og rytteren skal vel bare have 3 0-runder i MB for at måtte gå landsstævner ? - jeg er i tvivl om om rytteren skal have de 5 0-runder, men det tror jeg ikke .

4. Hvordan får man hestens resultater ind på infosport.dk, når det er?

- de kommer af sig selv, det er klubben som afholder stævnet som sørger for at indberette resultater for de afholdte stævner . smiley

• #6   7. aug 2010 De nul runder du får til klubstævner gælder ikke til distrikts stævner smiley
    Så du skal have 5 nul runder til c-stævner i LB, før du kan gå videre til LA:)

• #7   7. aug 2010 okay tak.d;

• #8   9. aug 2010 Søde Frederikke smiley

1: Du skal starte helt forfra - desværre.
    Det højeste du må starte er LB. Du skal have redet 5 fejlfrie af disse før du må ride LA

2: På Dakar, må I starte på det niveau i nu er på.
    Det vil sige at til klubstævner må du starte ham i LA, men på c-plan må du kun starte højest LB på ham.

3: Du skal have 5 fejlfrie MB'er for at måtte ride på Landsplan.

4: Det er kun resultater fra c-stævner og højere som kommer på infosport.
    Disse kommer automatisk derind, fra klubben.
    De kommer ikke så hurtigt på, da der jo er rigtig mange som de skal oprette.

Ellers så kom og spørg smiley

Kommentér på:
C-stævner? Springning (:

Annonce