C-stævner? Springning (: {{forumTopicSubject}}
Hej med jer :o)
Uha, glæder mig - får sansynligvis rytterlicens til oktober, hvis jeg består!!
Nå, jeg har nogle spørgsmål mht. C-stævner?
1. På klubplan starter jeg nu LB-LA, men når man så skal til at starte distrikts, skal man så starte forfra altså med LC & LB, eller LB og LA? Hvis nu man gerne vil starte MB nemlig (;;
2. Vi har lige købt en pony der har startet landsstævner og MA. Når man skal til at ride distriktsstævner på den, skal man så også starte "forfra"?
3. Hvad skal man have for at starte landsstævner?
4. Hvordan får man hestens resultater ind på infosport.dk, når det er?
maj 2006
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 950
Resultaterne kommer automatisk ind på infosport, det er noget klubben der holder stævnet sørger for at få sendt ind
jul 2007
Følger: 118 Følgere: 192 Heste: 5 Emner: 306 Svar: 3.776
-hvis nu man ride lb og la på klubplan, og os rider lb på distriks, hvad så, gælder de 5 0 rundter så os fra klubplanen?:).
dec 2005
Følger: 111 Følgere: 110 Heste: 6 Emner: 104 Svar: 1.311
- jeg er faktisk ikk klar over om resutaterne fra D-stævner tæller med i det nye rytterkategorisering, men som det er nu skal man fx have redet 5 0-runder i LB for at måtte ride LA (hesteryttere kun 3 0-runder)
2. Vi har lige købt en pony der har startet landsstævner og MA. Når man skal til at ride distriktsstævner på den, skal man så også starte "forfra"?
- ja, for du skal stadig have 5 0-runder i LA for at må starte MB .
3. Hvad skal man have for at starte landsstævner?
- ponyen og rytteren skal vel bare have 3 0-runder i MB for at måtte gå landsstævner ? - jeg er i tvivl om om rytteren skal have de 5 0-runder, men det tror jeg ikke .
4. Hvordan får man hestens resultater ind på infosport.dk, når det er?
- de kommer af sig selv, det er klubben som afholder stævnet som sørger for at indberette resultater for de afholdte stævner .
okt 2004
Følger: 225 Følgere: 222 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 204
Så du skal have 5 nul runder til c-stævner i LB, før du kan gå videre til LA:)
jul 2007
Følger: 118 Følgere: 192 Heste: 5 Emner: 306 Svar: 3.776
sep 2008
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 120 Svar: 778
1: Du skal starte helt forfra - desværre.
Det højeste du må starte er LB. Du skal have redet 5 fejlfrie af disse før du må ride LA
2: På Dakar, må I starte på det niveau i nu er på.
Det vil sige at til klubstævner må du starte ham i LA, men på c-plan må du kun starte højest LB på ham.
3: Du skal have 5 fejlfrie MB'er for at måtte ride på Landsplan.
4: Det er kun resultater fra c-stævner og højere som kommer på infosport.
Disse kommer automatisk derind, fra klubben.
De kommer ikke så hurtigt på, da der jo er rigtig mange som de skal oprette.
Ellers så kom og spørg
C-stævner? Springning (: