{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

Le Spring + ULB spring - fair ? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
syntes du det er fair eller tror du jeg må -
Starte en LE kat. 1 spring (60 cm.) og samme sag starte U - LB kat. 1 spring (90cm) på samme hest. (første gang jeg starter en LB ..

Gruden til jeg ikke starter LD (70cm) er det er kostymespring og det gider jeg simpelhen ikke ..
og gruden til jeg ikke starter U - LC er fordi har startet det par gange fejlfri. så ville gerne prøve min første LB første gang som U - LB smiley
men tror i godt jeg må.. samt syntes i det er fair hvis jeg starter LE og u - LB samme dag, på samme hest..

U - klasser er INGEN konkurrance, man for bare en roset hvis man er fejlfri smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Le Spring + ULB spring - fair ?
  • #2   29. jul 2010 Mange Tak smiley

• #4   29. jul 2010 Jeg synes ikke det er fair når du har to ejlfrie runder i u-lc. Så synes jeg du skal starte en u-lc og U-lb. Du er tydeligvis en dygtig rytter, så du har ikke noget at lave i en LE. Og det ment på en pæn måde. Det er synd for dem du skal starte imod

• #5   29. jul 2010 enig med Team KARR (Tia)

jeg syntes også det unfair for dem i LE at starte med en eguipage der sagtens kan starte LB.

• #8   29. jul 2010 Jeg er enig med de andre, og jeg er faktisk næsten sikker på at du ikke må smiley Mener der max må være et spring på to klasser - altså LF-LD og i dit tilfælde LD-LB. Så starter du en LB må du ikke starte mindre end en LD. Kig i DRFs reglement smiley

• #9   29. jul 2010 <b>okay, ville også kun starte en LE fordi der er konkurrence i det, så jeg ikke skal ride 2 u - klasser. men også "kæmpe" for en plads i LE..
    Bliver måske en lille smule ked af det, når folk herinde foreksembel skriver "håber din samvittighed bliver svinet til" da jeg pænt spørger om i ville gøre det. for hvis jeg selv havde syntes det var 100 % iorden havde jeg jo ikke skrevet her, vel ?
    Men Tak for hjælpen til jer der ville svare pænt smiley

ps. Skal lige siges jeg aldrig har vundet noget i en LC smiley .. men starter til at andet stævne (hundborg) hvor jeg kan starte LD og LC..

• #11   29. jul 2010 Hvis det er fordi du ikke vil starte to uklasser.. Så synes jeg du bare skal tage den ULB. Og så tror jeg desuden, som jeg har skrevet, at du ikke må starte klasser med så stort et spring i mellem.
    Og.. Jeg ved det lyder træls, men det er rigtigt.. Gør du det som du siger, vil du højest sandsynligt få et træls rygte rundt omkring som "hende der bare starter de små klasser for at vinde" - Det er altså øv!

• #12   29. jul 2010 REB* Du har du sikkeret nok ret i smiley ..

Kommentér på:
Le Spring + ULB spring - fair ?

Annonce