{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Kursus med Christina Holmbæk - FYN {{forumTopicSubject}}

Weekenden den 7.-9. maj kommer Christina Holmbæck til fyn.

Christinas filosofi udspringer fra den akademiske ridning, hvor tanke sættes før handling og teori før praksis. Men Christina har et udvidet fokus på hestens biomekanik, og fokusere på at træningen tilpasses den enkelte hests behov og niveau, uanset race, niveau og alder.

Basisuddannelsen er fundamentet. Hesten skal lære at lade sig føre løsgjort mellem hjælperne, og rytteren skal forstå og formidle teorien til hesten. Herefter begynder den høje skole, som kun kan fungere hvis alle "stenene" er lagt i fundamentet.

Målet er at det skal være let at ride din hest, at være i harmoni og balance.

Kurset er åbnet for alle, uanset hestens race eller baggrund. Christina tager udgangspunkt i basis teorien – og gør den forståeligt for alle deltagere.
Sted: Kurset foregår ved Ejby på vestfyn, der er 4-5 minutters kørsel fra motorvej.

Program: Kurset starter fredag aften, med teori, lørdag er der 2 x en halv times eneundervisning, søndag er der 1 x undervisning og afsluttende teori.

Pris: for deltager med hest: 2000 kr. inkl. morgenmad, frokost og boks med halm til hesten. For deltager uden hest: 600 kr. inkl. morgenmad og frokost

Kontakt mig på mail nina_asse@hotmail.com eller telefon 24481562

Mange hilsner fra Nina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus med Christina Holmbæk - FYN
Kommentér på:
Kursus med Christina Holmbæk - FYN

Annonce