582 visninger
|
Oprettet:
til distriktstævne {{forumTopicSubject}}
Ja har lige nogle spørgsmål ang. når man skal til distriktstævne. xD
1) Hvilket pas skal hesten have? Konkurrencepas eller hestepas?
2) Hvad er forskellen på konkurrencepas og hestepas?
3) Hvad skal rytteren have? Er det ikke noget med rytterlicens? Jeg har taget ryttermærke 3 + 4, og klar-parat-start prøve. Hvad skal man gøre med det for at få rytterlicens?
4) Hvad er forskellen på distriktstævner og klubstævner, andet end man kan starte i andre distrikter?
Håber ikke i synes jeg lyder dum xD og håber i vil svare
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
4) niveauet er tit lidt sværere på distriksplan.
dec 2007
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 912
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.132
Den skal have et hestepas og et konkurrencepas, men du sender bare dit hestepas ind til drf og så sætter de et stempel i og sådan noget.
2) Hvad er forskellen på konkurrencepas og hestepas?
Med hestepas har du bare en identitet af din hest. Konkurrencepas gør at du kan starte højere stævner (c og op af)
3) Hvad skal rytteren have? Er det ikke noget med rytterlicens? Jeg har taget ryttermærke 3 + 4, og klar-parat-start prøve. Hvad skal man gøre med det for at få rytterlicens?
Rytteren skal have taget ryttermærkerne 3 og 4 + klar parat start prøven. Så mener jeg at du skal ringe til drf, og så får du dit licensnr.?xD
4) Hvad er forskellen på distriktstævner og klubstævner, andet end man kan starte i andre distrikter?
Klubstævner kan du også starte i andre distrikter hvis du vil.
Forskellen er nok bare, at de dømmer hårdere, og der har de heller ikke LD og LC klasserne med, og nogengange heller ikke LB
sep 2008
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 191 Svar: 837
til distriktstævne