{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

GERD HEUSCHMANN-CLINIC {{forumTopicSubject}}

Til alle hesteinteresserede !

Jeg vil gerne samle 9 ryttere og deres heste, til en 1dags-clinic med Gerd Heuschmann, lørdag d.6.juni i år..

Det er desværre med meget kort varsel - men grundet et afbud i hans ellers så travle kalender, har vi fået muligheden i stedet for..

Gerd Heuschmann er - som rigtig mange sikkert ved - både berider og dyrlæge..

Jeg synes, I skal tjekke hans hjemmeside, den taler helt for sig selv.

http://www.gerdheuschmann.com

Clinic'en bliver afholdt i nærheden af Aarhus - og selvfølgelig kommer der en nøjagtig adresse på - dette gøres inden få dage..

Bemærk, at der denne gang, kun er tale om én dags undervisning - men jeg garanterer, at alle med interesse for heste og ridning, kan hente fornuftig inspiration og få del i den enorme viden, Gerd Heuschmann besidder. Han er utrolig dygtig til at give hver enkel ekvipage noget at arbejde med..

Der er ikke tale om indviklet og uforståelig teori - hans teori overføres nemt til praksis!

Undervisningen foregår enkelvis, ca.50min. pr. ekvipage

Al undervisning foregår på engelsk (der oversættes om nødvendigt!)

Pris pr. ekvipage er 1.000kr

- prisen reguleres derefter i forhold til antal tilskuere..

Jo flere tilskuere, jo billigere pris pr. ekvipage (dog min. betaling på 600kr.)

Pris pr. tilskuer 200kr.

Håber at I vil melde tilbage - om I er interesserede i at deltage, med eller uden hest, nu eller en anden gang - for det er bestemt ikke sidste gang, at jeg inviterer Gerd Heuschmann til Danmark!!

Venlig Hilsen

Charlotte Juul Paaske

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GERD HEUSCHMANN-CLINIC
Kommentér på:
GERD HEUSCHMANN-CLINIC

Annonce