{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Overstolt af ponyerne {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er smiley

I dag har vi haft klubmesterskab på rideskole hvor Jeg startede på Pari(Beriderens STOR hest på 5 år :D) og Charmuer(´en pony jeg har redet i 1½ måned)

Pari har kun gået 4 stævner i hele sit liv hvor kun 1 var dressurstævne med mig for 1 ½ måned i en lc2 som han vandt. Pari er en stor hest på 178 cm. og meget lang.
Vi startede lb2 og lb3 på B-BANE
Lb2 var han bange for alt smiley dommeren dømte lidt lavt, så red 56% og blev nr. 2 ud af 3 smiley den blev vundet med 58 %hehe
I lb3 var det lidt bedre vi red 60 og blev nr. 8 ud af 19 smiley stolt over springhesten smiley

Charmuer var det min sidste dag på smiley
i LC2 var hun også bange smiley sådan et ridehus er også farligt smiley men red 60% og vandt klassen smiley
I Klubmesterskabet startede vi lb1. Charmuer lavede et KANON program kun 2 dumme fejl ellers var det bare så godt, var så stolt af hende at jeg var ved at græde af glæde da jeg red ud. men da jeg så p. havde jeg kun fået 56% ? øh? kunne bare ikke forstå det :S men de havde lavet en fejl så red 59,9 % og fik en 3 plads smiley så glad for hende og en kanon afslutning. men lidt træls jeg ikk var til præmieoverrakkelse :*( men så stolt over hende.

Så var Sizze inde med en 11 årige pige som har redet Sizze 4 gange og aldrig startede højere en lc3 før.

De startede LB2 hvor de VANDT med 22 p. over nr. 2 <33 stolt
og LB2 i klubmesterskabet.
Hvor de red 60% og fik en 2 PLADS!!! Kun slået med 2 %af en pige der rider PRI på hendes pony til distrikt stævner.. det var så flot af Line og Sizze er så glad og stolt på deres vegne smiley

Andre der har haft nogle kanone rideture i dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overstolt af ponyerne
  • #1   22. nov 2008 Jeg har ikke haft en kanon ridetur i dag. Rider jo ikke smiley men jeg har set mange gode rytter + heste i dag smiley

Dig og Line gjorde det rigtig godt.

Det var en dejlig afslutning med Charmuer.

• #2   22. nov 2008 sizze er godt nok fin i sin travøgning... sikke den kommer fremad smiley
    det var os et pænt program de 2 fik lavet smiley

chameur er nu os en fin pony ;).. sys os den gik mer end 56 (det gjorde i jo så os )

hehe.. og så morede vi os lidt over at du snakkede til ham.. især efter din skråt i gennem første gang.. 2 af os mente du sagde "ikke changere, ikke changere, ikke changere" og 2 andre(hvis jeg husker rigtigt)"ik go ide, ik go ide, ik go ide "... vi sku jo lige have fiffet hvis nu det hjalp :P:P

• #3   22. nov 2008 Stort tillykke søde (: smiley

Ville gerne have set jer, smiley

Kommer snart ud og hilser på jer alle igen :o) smiley

• #4   22. nov 2008 Karina B - Korsgaard -RIBE
    Taak smiley sagde ''ikke changere'' smiley fordi det har hun det med at gøre smiley hehe smiley kune os godt lide din den har en god gang smiley

PAuline: tak smukke smiley det glæder jeg mig til smiley

• #5   22. nov 2008 betina:

hehe.. ja okay.. det var os hvad din mutti sagde smiley
    ku faktisk slet ik kende dig med dit nye hår... og du er godt nok os vokset smiley

taak selv ;)... hehe.. canto og jeg arbejder bare lidt på kommuniationen :P.. det kommer vel en dag smiley har jo ik noget vi ska nå smiley

• #6   23. nov 2008 Karina: Ja Sizze kan lave nogle travøgninger der vil noget. Første gang jeg red ved ponylandstræneren sagde hun Wow da vi skulle lave en øgning smiley

Det har jeg hørt før smiley Flere kan ikk kende mig efter det lange hår er kommet af og efter benene er blevet længere.

Når jeg så ride på Pari så går det da helt galt smiley

Charmuer er en rigtig dejlig pony som vil med en rytter der har tiden til hende, blive en kanon gående pony. Jeg har desværre ikk tiden til det. Charmuer står jo i Brørup og det er lidt for langt.

Den udvikling Charmuer har haft de knap 1½ måned jeg har redet hende er bare vildt. Du skulle ha set hende første gang jeg red hende. Min mor tænkte. De bliver bare ikk klar til en lb1 til DSP 5 års championat men det gjorde vi og vi gik også videre til semifinalen til stor overraskelse for ejerne. Semifinalen var vi så kun knap 1% fra at gå videre til finalen. Charmuer så mange regnorme komme op af jorden smiley

• #7   23. nov 2008 ja man kan godt være heldig at det bar rykker enormt hurtigt smiley

flot i nåede så langt..

Kommentér på:
Overstolt af ponyerne

Annonce