Rigtig dejligt stævne :) {{forumTopicSubject}}
Igår red vi dressur, la1 og lb3 Amigo var bare så sød, han var rigtig eksemplarisk at have med og blev ved mig i hele programmet Ingen placering, men var 100% tilfreds med vores ridt
Idag sku vi springe, 40 og 50 cm., og Amigo fik mig til at tabe kæben. Han plejer at stoppe ved første spring når han kommer ind på banen, men nej, Amigo lagde ud med at springe første spring virkelig flot trods det ogs var en oxer (var der ik på opvarmning og springene spiser jo af og til heste), og resten af banen tog han oga bare super flot var bare så stolt, det var sådan en go tur vi havde derinde Så 0-runde og roset til os, og da vi skulle ride æresrunde sammen med den anden delte førsteplads, valgte Amigo at det var lettere at springe over et spring på banen end at prøve at komme indenom den anden hest, så det fik han lov til når han nu så gerne ville
Han gentog succesen i anden klasse ogs, men fik desværre en nedrivning da jeg ik fik os ordentlig ind på springet (glemte hvor det stod, ups) men endnu en fantastisk tur var det altså
Han har bare været så sød til det stævne, sådan en dejlig hest burde alle have
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
I var bare så fine!
Impulz var også super! Var fuldt ud tilfreds, kunne ikke have forventet mere af ham
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.893
Er ked af at jeg ik så en hel runde med jer, men det jeg så så skide godt ud, de to drenge ska vidst til at springe noget mere hva ;D
aug 2004
okt 2006
hihi jaa daa
-jeg vil ogs springe noget mere fra nu af :b det kom så meget bag på mig han var så sød i weekenden !
Og Impulz overraskede mig sgu, han er skide flot!! og ser ogs større ud i virkeligheden -og hvor var de søde da ham og Amigo hilste på hinanden :-*
aug 2004
Tak for de pæne ord På trods af den store mave han render rundt med pt xD
Ja, de var vildt søde
okt 2006
den mave så jeg altså ik ?? så lidt da, han er skide sød jeg vil snart ud og besøge jer, vil se jer ride dressur !! ville faktisk ha været derude igår når jeg havde været hjemme med Amigo, men havde brug for at sove
aug 2004
Tja, vores dressur er nu ikke noget at prale af x)
okt 2006
arg det går nok alt sammen, tvivler på den er helt hend i vejret
Rigtig dejligt stævne :)