Stævne i viborg i weekenden {{forumTopicSubject}}
ja har jo været til stævne i viborg i weekenden
igår startede jeg LC1, og vores første LC3 nogen sinde
LC1 var noget værre noget... og jeg red til 58.7% vi blev første uplacerede (4 plads) ud af 10
LC3 var hun mere flydende, og vi fik en 3 plads med 61.6% ud af 12 starter...
Idag stod den så på LC2 og LC3...
Vi havde en rigtig dårlig opvarmning til LC2... hun var ret frisk, og bukkede et par gange af kådhed... pyt skidt med det..
men der var en bestemt hest, som hun bare ikke brød sig om... og hver gang hun red forbi isabella og jeg bagfra, fik isabella et flip
så da jeg red på banen var hun ret stresset.. og jeg synes slet slet ikke at det kom til at flyde inde på banen..
MEN det synes dommeren åbenbart.. og jeg red mig ind på en 2. plads ud af 10 starter med 63.04 procent
i LC3, valgte jeg at varme op indendørs... isabella kunne ikke magte alle de heste på opvarmningen, og gad ikke risikere at der skulle ske nogen noget (hvis nu den hest kom forbi ige)...
og da jeg red på banen til LC3 var hun ikke nær så stresset... fik redet et flot og rimelig præcist program.. og red til 63.33%
jeg startede som nummer 1.. så jeg skulle vente den laaange tid de andre 11 ryttere red... og lå hele klassen igennem til placering... men den sidste rytter red lige præcis, så jeg ikke fik placering... men blev første uplacerede, nummer 5, ud af 12..... og hun var så fin isabella
men det bedste af det hele er næsten, at jeg fik 7/21 for min opstilling og indvirkning på hesten hvor blev jeg glad..
og i LC3 fik isabella 7/14 for gangarter.... hun var rigtig fin taktfast...
dog spændte hun lidt op periodevis i alle klasserne.. der var sindsyg mange små dyr som satte sig i hendes øre. og det kunne hun ikke have
der er video af LC3 fra igår her inde.. og der kommer af LC2 og LC3 fra idag... når HG lige gider lade videoerne komme ind (har forsøgt 4 gange nu he he)
men måske der er gemt en dressurhest i springheste alligevel
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
Stævne i viborg i weekenden