384 visninger
|
Oprettet:
SJM {{forumTopicSubject}}
Hvor det dog irreterende at jeg ikke må ride sjællandsmesterskab hold på Kashi, fordi <b>jeg</b> har redet 60% i en PRI.
det er herre dumt at de har lavet reglerne om, bare fordi d3 ikke må løbe med sejeren hver gang. vi ka jo ikke gøre for at vi er et godt distrikt.
det er virkeligt latterligt fordi hvordan skal vi kunne ride vores nye ponyer til sådan noget mesterskab, Feks. hingsteholdere kan ikke få gode ryttere til at ride deres hingste eller de kan ikke få dem med til sjm og sådan noget. Hva sys i om det?
jul 2007
Følger: 247 Følgere: 241 Heste: 5 Emner: 352 Svar: 1.910
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 3.007
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Tvivler stærkt på det derfor reglerne bliver lavet om.
Reglerne bliver også lavet om til store stævner, det sgu da ikke fordi det er de samme der vinder hver gang. Måske hvorfor reglerne var for løse i forhold til hvad man skulle ride.
Tror gode nok hingste holdere godt lige kan overleve deres hingste ikke kan komme med til sjællands mesterskaberne.
jun 2007
Følger: 102 Følgere: 125 Heste: 6 Emner: 81 Svar: 155
Kunne forstå hvis det var på samme hest..
jul 2007
vi har altså lige snakket med både en fra ALM. Brand og 2 teknisk deligeret idag og de siger at det er fordi at d3 har så mange go'e.
jul 2007
det er jo ikke den samme pony som man rider p-klasser på men en ny ung pony.
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 5 Svar: 606
I distrikt 8-9-10 må man ride SJM for hold ( La19) og individuelt(for kat. 1 er det la3) selvom man er kvalificeret til Landstævner + starter landsstævner
Man må bare ikke have pladcering i La6, PRI,PRT,PRM på Landsplan
Det synes jeg så er en reglel der burde strammes op. For hvorfor skal man ride la1 + la3 hvis man rider Landsstævner.
Får man en ny pony er det ens resultater der tæller med den og ikke det man har med sin gamle pony
feb 2006
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 322
meningen med at ride stævner er vel at komme videre..
katrine har fået mere erfaring fordi hun har KVALIFICERET sig til landstævne... du må jo bare igang med at træne...så DU kan kvalificere dig til landsstævne... det har jo også noget med rutine at gøre..
men jo personligt synes jeg også at det er mest fair at reglerne bliver strammet lidt... der er alt for stor forskel på rytternes kunnen bare i de små klasser. en proffesionel der rider en unghest, rider temmeligt sikkert mod en begynder på en elevhest... det er heller ikk fair.
før duchess lærte at galoppere startde jeg en lc1 med trav på hende og vandt over mine egne elever. jeg er ikke proffesionel, men langt mere øvet en dem...at de har lavet de regler er første skridt på vejen, selvom der burde kigges mere på de små klasser...
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 5 Svar: 606
jul 2007
fedt at programmerne bliver lavet om, så er det ikke det samme man skal ride hver gang.xD
SJM