{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Hva sys i? Kig alle sammen. {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige HG'er ænder (:

Jeg har tænkt over noget der måske kunne blive en kæmpe succes (:

Giv mig lige en chancen det var bare en idé (:

Men havde tænkt på om man ikke kunne lave sådan en arrangement hvor man havde nogle stævner, og der var udstilling for flottest hest/kanin og nogle andre dyr. og der kom en rodeo-tyr (ikke en rigtig men den hvor man sætter sig op på også skal man holde sig fast) samt man kan købe mad og drikke. og der kommer nogle og opviser noget oænt akemedisk dressur eller et program, og nogle forskellige ting. Det kunne jo blive hammer sjovt (: men da jeg kun er 14 år kan jeg ikke selv arrangere det (:

Men helt ærligt hvad sys i?
Sys bare det lyder helt vildt coool (: det skal være på sjælland nemlig (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva sys i? Kig alle sammen.
  • #1   7. maj 2008 hej jo det ville være fedt men tror der ville være nogen forældreer der ikke ville have det og hvor skulle vi få pengene fra det kunne være hyggeligt

• #2   7. maj 2008 altså som sagt , hvis vi er nogle stykker om at lave det og nogle forældre som gerne ville hjælpe til, og som sys det lyder hyggeligt, så kunne man jo deles lidt (;
    og pengene ville jo også komme retur på mad og drikke vare, og hvis folk stiller op i stævner og det (:

• #3   7. maj 2008 saadan noget i den stil har vi faktisk i nordjylland - et sted der hedder Tranum iår smiley
    Der er hvert år en sommerfest i tranum, og vi er så blevet inviteret til at komme og opvise noget kvadrille ridning og lidt højdespringning :o)
    Det bliver spændende..
    men tænker du helt præcist på? - vil du bruge det, eller er det bare noget du har i tankerne...

• #4   7. maj 2008 Havde det faktis i tankerne, men lige pludeselig fiik jeg et flip, så nu gør jeg det XD Thiihi

Kommentér på:
Hva sys i? Kig alle sammen.

Annonce