501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Unfair? Unfair?

okay totalt dårligt inlæg men jeg syntes det er unfair over for mig

jeg skal starte Lc2 den 29-30dec på brik og skal starte med en gamel elite hest syntes det er fulsstændig unfair når den har gået så højt og der er mange andre klasser der er højre. skal også starte mod en araber hingst den har jeg så ikke så meget i mod men syntes det er unfair har ikke selv anden jeg kan starte. og min hest det takter for kert hele tiden og har gjordt at for at få den til at stoppe

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unfair?
  • #1   26. nov 2007 Jeg forstår ik? xD

• #3   26. nov 2007 altså skal stare Lc2 mod en gammel Elite hest,
    det er det jeg syntes er unfair når rytter selv har redet La4-6

• #4   26. nov 2007 Sådan er det altså nogle gange (;

Men hallo, Ølle og mig har før redet en LA1 mod ene af heste, og ved du hvad ? Vi vandt smiley

• #5   26. nov 2007 Nej er ikke sur på dig maria blev bare ked.

• #6   26. nov 2007 har aldrig nogensinde i hele mit liv vundet en dressur klasse fordi jeg starter mod sådanne heste.

• #7   26. nov 2007 Nedern smiley

Men sårn er hesteverdenen altså bare smiley

• #8   26. nov 2007 Men ville det ikke også være sjovt at slå dem smiley
    Tag det som en udfordring og vent og se.. Alle kan have dårlige dage.. SELV "elite" heste.

• #9   26. nov 2007 Når de ifølge proportionerne ikke er udklasset er det desværre bare sådan.. Og hvis din hest takter forkert er der desværre noget galt i ridemåden.

• #10   26. nov 2007 han er blevet meget meget bedrer med taken efter jeg har longeret ham og han har fået ordnet tænder men sidste gang så jeg bare så meget op til mig selv og bleb faktsik også snydt at dem der skrev point på tevlen at jeg gav hesten tiil min mog og gik hen i bilen og græd. altså hader at tape men at blive snydt ved at dommer skriver 148point ved en og man ligger øver og så de giver præmien til en anden og man kun for 132 det er altså slet ikke sjovt. i sær ikke når han gik meget godt og de andre red fejl bane

• #11   26. nov 2007 Altså de gør jo ikke noget "ulovligt" hvis rytteren ikke har startet højere på den pågældende hest.
    Og det er jo ikke deres skyld hvis din hest takter forkert. Det er jo bare noget der bliver dømt meget ned på, hvilket så bare kræver ekstra meget af dig ..

• #12   26. nov 2007 prøver og prøver og det er da blevet så mega meget bedre, er bare bange for det er mig der dømmer forket igen

• #13   26. nov 2007 I stedet for at forvent for meget, så tag det som træning.. For at vise folk hvor langt man er kommet og for at få kritikken.
    Kender godt det med at være forventningsfuld, skal selv til stævne på lørdag og håber at få en roset med hjem, hvilket jeg da godt kan se at jeg ikke gør, eftersom det er på Szelka, og hun er jo ikke ligefrem sådan en hest som dommere synes bedst om.
    Men der er bare ikke andet for end at blive ved med at forsøge.. I sidste ende vil det give pote.

• #14   26. nov 2007 Vær du glad for at du ikke rider distriktsstævner.
    Hver gang jeg har startet til et distriktsstævner i de lave LA'er er mange af konkurrenterne beridere og beriderelever der starter på deres ungheste. Jeg har ikke en chance på min lille oldebolle, men ved du hvad?
    Jeg tager det sgu ikke så tungt. Det handler ikke om placering. Det er fuldstændig lige meget. Man stiller op velvidende at man ikke har en chance for at vinde -det er ikke det der betyder noget -det er om man selv er tilfreds med sin egen og hestens præstation ..

• #15   26. nov 2007 håber jeg da.

i har virkelig givet med min selvtillid igen. der var jo en der lige skulle ødelagge den.

• #16   26. nov 2007 Rider du for at vinde? Eller for at få nogle gode runder?

• #17   26. nov 2007 Årh hold op. Man skal kunne tåle at få nogle på puklen engang imellem og tåle at tabe. Det er jo heller ikke sjovt at vinde hele tiden..

At tage til et stævne og vide at man hver gang kommer hjem med en rød roset - hvad er der så spændende ved at tage til stævne ?

• #18   26. nov 2007 Problemer med dressur er at LC klasserne sådan set er lavet til 4 års heste så de kan komme igang, faktisk dømmes LC meget på hestens gangarter. det er i følge mig forkert - for syntes det ville være mest fair at lc klasseren var for begynder heste og ryttere - uanset om hesten har gang eller ej og at der skulle dømmes fair og ikke kigges på gangarter. MEN sådan er det desværre ikke... Og derfor sker der det som du oplever... DRF har ikke lavet LC for dem der bare gerne lige vil prøve med deres knap så vildt gående hest - men til at træne hestene op til højere klasser.
    (du kan læse det på drf's hjemmeside)

Det er ikke fair - men du skal bare skide hul i om folk deltager selv om at de er for gode... Jeg har redet op til LA1 hest på min fjolle freja (hun er micro og har på ingen måder gode gangarter) - og det lykkedes mig at vinde over op til flere gode heste ved bare at ride mega mega præcist og stabilt... så det kan lade sig gøre...

• #19   26. nov 2007 jeg rider hverken for at vinde eller tabe men for at have det sjovt. og så vidt jeg ved er det meget længe siden jeg har fået ros. for jo kun kritik, og jeg klare mig da fint men syntes det er lige at over drive at kalde mig en dårlig rytter.

• #20   26. nov 2007 Tag med et smil.
    Kritikken kan du jo bruge til at gøre det endnu bedre.

• #22   26. nov 2007 Seriøst, det sidste halve år har mig og Ølle faktisk næsten vundet alt hvad vi er kommet om ved. Nogle gange savner man virkelig noget udfordring, så jeg glæder mig ekstrem til vi skal til vores første distriksstævne. Der er konkurrencen hård, der skal vi virkelig arbejde for føden ;b

• #23   26. nov 2007 Ja Malle. Det har sgu været lidt kedelig at være med jer til stævne xD hehe

• #24   26. nov 2007 Tjaeh, det må du bare tage med som en del af konkurrencer, og gøre det så godt du kan :o)

• #25   26. nov 2007 Nil:
    Hehe smiley Jeg synes da det har været rigtig skægt xD
    Men det fedeste var nok her sidste gang :D:D !! wiii

• #26   26. nov 2007 Maria det skrev du. du skrev i hvert fald noget i den stil.

håber da jeg får en lidt pæn kritik, men vi må ses han har i hvert fald forandret sig siden 18aug i år. og maria unskyld min opførelse håber ikke du er alt for sur.

• #28   26. nov 2007 jo. undskyld maria:'/

• #30   26. nov 2007 Der er da intet unfair i, at man har fået en "lærehest", som jeg går ud fra det er, når man starter LC på den. Hvis du ikke rider efter at vinde, men for at gå en god kritik - hvor er problemet så at der er n der har en bedre hest end dig, hun har jo nok en grund til at starte LC. Du får jo ikke en dårligere kritik af at andre er bedre end dig.

• #31   26. nov 2007 sophie G
    du siger hvad jeg tænker ^_^

• #32   27. nov 2007 Hmm(o; Op med humøret, og tænk kun på dig og din hest. "Gik den godt?" Og er du tilfreds med JERES runde. Hvis din udfordring er at ride lidt bedre for hver gang, og læse kritikken godt igennem og se hvad i kan gøre bedre/anderledes, så er i et godt stykke.
    Du kan også stresse din hest hvis du tænker "Årh neeej" hver gang i er til stævne.
    Tænk positivt og på jeres ekvipage, ikke andre.

Kommentér på:
Unfair?

Annonce