Kanon hyggelig stævne igår :) {{forumTopicSubject}}
Jep, veninden og jeg var til stævne igår, det var nok en af de mest hyggelige stævner længe
Det er første gang Ølle og jeg er så langt hjemmefra, det tog ca. 2 timer at køre derned. Fordi jeg ville til det stævne, var faktisk fordi min gamle pony var dernede. Vi kom derned og jeg fik hilst på ejerne af min gamle pony og fik sagt hej til hende, hun var stadig lige så smuk og rar som før. Dog har hun fået flere muskler og ligner noget mere hest end dengang jeg havde hende, så det var så skønt at se Jeg fik også lov at ride en lille tur på hende og iih hvor var det fedt at prøve hende igen :') Det var dejligt at se hun har det SÅ godt hos dem
Men så til stævnet, det gik rigtig godt for både veninden og jeg, vi fik nogle kanon gode runder. Ølle gik som en drøm, vi red til 65% i både LB2'en og LA1'en og blev 2'er i begge klasser Dog jeg red ikke så præcist igen i LA1'en
Men alt i alt, så var det et super hyggelig stævne !!
- Tag jer ikke af fejlene, men gider ikke rette det igennem xD
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
jeg skal starte LC2/LB1 til stævne her på søndag.. i en ny springsadle som jeg ikke kan vænne mig til at ride dressur i(vant til dressursadle) og så første dressurklasser i andend klub i laaang tid;) skal nok blive komisk xD
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
Enelam:
Hehe, held og lykke :D:D
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
- tillykke forresten, hedder det.. haha jeg er langsom..
var til volley stævvne idag.. mit hold blev sgu nummer 1 ! wee xD første gang ever xD hahah..
jun 2006
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 10 Emner: 16 Svar: 116
Kanon hyggelig stævne igår :)