{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Til stævne i dag! {{forumTopicSubject}}

Ja i dag skulle jeg s å til stævne. Skulle ride en LB og så LC for hest. For der var ingen pony LA og der var kun en i LC hest og kender hende og hun syntes det ville være sjovt at ride mod nogle, og dommeren kunne ikke se et problem så den var jo helt fin smiley Men altså kom derud klokken lort om morgen pga. min far skulle bygge bane fik heldigvis en boks.
Selv om det er inde sæson var det et ude stævne og SHIT hvor det dog blæst og hvor var det koldt. Der var desuden sat alt for lang tid af mellem klasserne så det varede en halv krig før jeg skulle ride, men endelig skulle jeg igang. heldigvis havde jeg lånt en boks så hun ikke skulle stå SÅ længe i trailer.
Så sadlede jeg op og hun kunne næsten ikke stå stille hun var bare frisk. Så kom vi ud og hvor det dog blæste! Hun var helt oppe og ringe og imens jeg varmede op røg jeg af TO GANGE ! ! !
Hun lavde sådan noget rodeo noget hele tiden især i et hjørne det er lige ved nogle træer og når de så raslede så skulle det ellers gå stærkt!! Men jeg fik heldigvis varmet op uden at ryge mere af, men hun blev ved med at bukke. På banen gik det ellers meget godt fik 8 fejl for kunne simpelhen ikke holde lortet men blev bedre sidst i banen, men de andre var åbenbart dårligere så vandt totalt uvendtet! Næste klasses opvarmning smed hun mig heldigvis ikke af men hun prøvede, på banene var vi nul og hun var rigtog så der vandt vi også. Puha sikke en dag andre der har været til stævner??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til stævne i dag!
  • #1   28. okt 2007 Ja det var det dælme også smiley Men hun så ud til at være ret tilfreds med sig selv som om hun tænkte : " Yes man fik hende af to gange og vandt det hele! Shit hvor er jeg sej" Nogle kunne heller ikke forstå at jeg blev ved at krvle op men hvis man ser hvor godt hun springer det det hele værd !! Hun er jo kunne også 5 og lidt skør i boldten smiley

• #2   28. okt 2007 trine A: Tak smiley
    Surt smiley Men bomme gør jo heller ikke så meget

• #3   28. okt 2007 Var også til stævne, ret skod stævne, banerne var elendige, & det var også udendørs, selvom det var et 'indendørs stævne' .

Ja, sekve banen den var totalt glat, & jeg havde ik mordax i nogen af de 4 sko Angel har på. Såå ?
    Ja , det regnede, & blæste.

Men jeg vandt da Lc'en(b1, så omspring LB) smiley
    Der gik ingen pony lb, som jeg ellers skulle have startet .

• #4   28. okt 2007 Jeg var på EOR, hvor var du ?

Kommentér på:
Til stævne i dag!

Annonce