Stævne i går og i dag (: {{forumTopicSubject}}
Uha ja.
Jeg har været til mit sidste stævne som ponyrytter /:
Det var klubmesterskabet i BSR.
I går var det springning, jeg skulle springe en LC (har ikke sprunget i over ½ år!)
Det startede fint, men desværre skulle Sebastian lige stoppe to gange ved nr. 3 og 1 gang ved nr 8 /:
Ærgeligt, men sådan kan det gå. Banen var RIGTIG dårlig. Selve banebygningen var dum. Springene var stillet meget sumet, med svære og dumme vinkler og sving..
I dag var det så dressur.
Jeg startede en LB2 to gange - en 'øveklasse' og så i mesterskabsklassen.
Først øveklassen.
Det gik ok, han gik super godt. desværre kunne jeg ikke lige huske programmet, så jeg red forket. Endte på en 2. plads ud af tre xD
Nå, men så blev det mesterskabsklassen.
Det gik meget godt, han gik fint, jeg red ikke forkert (:
Vi endte på en 4. plads og fik en fin rosette (:
Synes det gik meget godt når man tænker på at jeg først er begyndt at ride ham seriøst, før første gang i et år, for en måned siden..
Andre der har været til stævne ? (:
I Dag var det
maj 2005
Følger: 227 Følgere: 223 Heste: 9 Svar: 1.723
Tillykke med dine placeringer
Jeg var til stævne idag ..
Startede spring på Sigurd i BDOR ..
Startede LD og LC ..
I LD var vi fejlfrie, og fik en roset, og i LC var i fejlfri indtil dobbelspringet, hvor afstanden ikke passede, så han stoppede og jeg faldt af xD, men var fejlfri indtil .. Og han gik kanon godt, og vi har ikke startede stævner i 3 år ..
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
Ærgeligt du faldt af, men sådan kan det jo gå (:
maj 2005
Han er simpelthen så dejlig at springe på ..
Da vi skulle ride æresrundte i LD, var vi bagerst, men det ville han sku ikke, så han jordet bare afsted og så skulle vi lige til at løbe ind i alle de andre, så vi kom til at springe over et spring xD, sådan en lille bølle pony ;p ..
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
I dag da vi skulle ride ærerunde opdagede sebastian ikke at de andre var løbet, så da det gik op for ham at de andre var afsted, styrtede han også bare afsted. ikke lige den korte galop som det skulle være xD
maj 2005
mar 2005
Følger: 186 Følgere: 181 Heste: 11 Emner: 126 Svar: 2.320
ja red os stævne i BDOR idag ..
red Lb på Lex - fik 8 fejl han stoppede en gang og tog en bom men helt fint - da han på det sidste har stoppet ret meget ..
så red jeg klubmesterskab på en venindes pony red den i Lc og Lb og fik 4 fejl i begge blev ca 1-2 uplac.
sep 2005
Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.198
Jeg har ikk været til stævne i denne weekend. Jeg var i går til talentsamling ved ponylandstræneren i dressur.
Jeg skulle så have startet la1+la4 til et distriktstævne på Fyn i dag men valgte at melde fra.
Kristina.: kan bare ikk forstå at Glenn især når han er en klub under DRF bryder de regler med at man kun må starte på en 3.pony til det 13 år og året ud.
Der er jo en grund til at DRF har lavet denne regel.
Mette: Hvem var det du startede på
sep 2005
Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.198
Stævne i går og i dag (: