Det gik FANTASTISK {{forumTopicSubject}}
YES ! Så er jeg kommet hjem - gjorde jeg ved 15.00 tiden, men er først kommet til commen nu . Har jo så været til stævne på de to tyk'sakker, Hobit og Herbi, og udover at jeg blev disset både i spring og dressur på Herbi, så gik det mega godt ! Herbi hoppede ind på dressurbanen på en sjov måde, med bagbenene helt inde under sig, Han følte åbenbart ikke der var plads nok til at han kunne komme derind, men vi kom da ind. Han løb helt ovre i den ene side, men alligevel fik vi 5 for indridning XD utroligt ?! Men jeg kæmpede med ham, og på de tidspunkter hvor han gik, der gik han også skide godt ! Men jeg kunne ikke holde ham, og han stak af - ud af banen. Selvfølgelig lige 3 sekunder inden vi skulle dreje ned ad midten til afslutning xb typisk ? Nå, men vi blev selvf. disket ! Havde lige tid til at få skiftet pony, og ride et par volter, så var det ind på banen igen ! Det gik helt fint, 134 point, kan ikke huske procenterne .. Nå, men så måtte vi jo over på springbanen. Herbi skulle selvf. løbe udenom alle spring på opvarmningen, og spille seriøst dum xb og så lige 30 min. forsinkelse ! vi kom til sidst ind på banen, og jeg fik ham bakset over de to første spring, fik 1 stop på spring nr. 1. Og stopper han så ikke lige 2 gange på spring nr. 2 ? Jo da ! Prøvede lige en enkelt gang, men niksen - vi måtte ud .. Disket endnu engang. Men okay, hans første stævne, så det gør ikke så meget ! Vi prøvede ..
Så var det Hobits tur. Hun hoppede over alle spring på opvarmningen, og da vi så kom ind på banen, stoppede hun på de tre første spring, men hoppede alligevel dejligt ! hun tøvede lidt på de næste par spring, men vi kom igennem hovedrunden, og videre til omspring. Det gik super godt, vi var fejlfri. Havde jeg givet den lidt mere gas, og lavet lidt skarpere vendinger, havde vi sikkert fået en 3. plads. Men det blev det altså ikke til.. 1. uplaceret ! Er hamrende lykkeligt .
Skulle bare lige ud med det hele !
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Skønt at høre en der tænker på at slå sig selv i stedet for at slå modstanderene..
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Jeg synes ikke man skal gå efter at vinde den første gang. Jeg red efter at komme igennem banen, men havde jeg redet lidt hurtigere og taget flere chancer, var jeg kommet hjem med en roset. Men ville jo ikke presse på her den første gang, tænk hvis de slet ikke brød sig om det, ligesom Herbi ? (: Men de næste gange vil jeg jo selvf. prøve at gøre lidt mere for at blive placeret (;
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
okt 2004
Ja, synes det gik skide godt når man tænker på det er første gang ..
okt 2004
Det gik FANTASTISK