{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
230 visninger | Oprettet:

Var til stævne igår lørdag... {{forumTopicSubject}}

Ja mig og min veninde blev kørt til stævne igår i Tørring Rideklub.
Det var distrikt stævne. Og jeg glædede mig som sindsygt da jeg ikke har startet stævne på Fabi siden d. 5/6 maj 2007..
Turen derned gik rigtig godt. Vi mærkede slet ikke hestene!
Da vi kom derned havde vi heldigvis go tid til det hele.
Jeg fik sadlet Fabi til den første klasse som var LA4.
Han gik nogenlunde på opvarmningen. Da vi så kom ind på banen gikdet fint i traven men i galoppen faldt ALT bare fra hinanden.. Han ville bare ikke hører efter de signaler jeg gav ham! Det var rigtig trælst. Sluttede med 60% ligeud. Og kom til og ligge cirka i midten. Okey ved at han ikke var så samarbejdsvillig.
Havde så 3 timer inden næste klasse som var LA6. I den tid tænkte jeg virkelig over hva jeg ku gøre for at få ham til og arbejde sammen med mig(som han plejer). Jan - min ridelærer - som kørte os, sagde at man ku jo godt mærke at man ikke havde startet i laaaang tid så det var nok derfor...
Nå men jeg fik sadlet Fabi igen. Og lige pludselig var han super. Vi var igen én. Det var virkelig lækkert! Opvarmningen var han bare helt kanon.Og det fortsatte ude på banen! Vi sluttede på en 2. plads med 66,76%. Meget tæt på 1.pladsen c",)
Jan roste mig og sagde at det var en godt comeback på ½ time hihi... smiley
Så alt i alt var det et godt stævne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var til stævne igår lørdag...
  • #1   26. aug 2007 jeg var også til stævne i går... var til landsstævne i billund... red PRI til 64,25 og blev nummer 5 ud af 32 ryttere... den ene dommer havde mig som nr.2 og den anden som nr. 3 og den sidste som nummer 17... så det var lidt irreterende at den sidste ikke også havde mig højt... men sluttede som sagt på 5. pladsen.. og det var rigtig fint...da det kun var mit andet landsstævne...

Kommentér på:
Var til stævne igår lørdag...

Annonce