{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hente udenlansk stævnedata? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er det muligt at hente stævnedata fra en hest, der har startet i udlandet. Hvis ja, hvordan skal dette gøres, og hvad koster de?
Min pony er avlet i Holland, og har en lang række resultater i baggagen derfra. Kan jeg hente disse resultater, så de står i registreret i dk?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hente udenlansk stævnedata?
  • #1   29. maj 2020 Det kan jeg ikke forestille mig, at man kan - medmindre det er internationale stævner.
    Men det er formentlig DRF, der kan hjælpe dig med dit spørgsmål, for hvis eventuelle resultater ikke kan registreres i DK, så er der vel ingen grund til at kontakte det hollandske rideforbund (som vil være dét, du skal gøre).

• #2   29. maj 2020 Ifht registrering af resultater må du forhøre dig hos DRF. Medmindre det er lavet om, så var det lidt bøvlet at bare få en liste resultater fra Holland(medmindre det er internationalt), da de ikke havde en online database tilgængelig, hvor man kunne slå hesten op. Jeg fik mailet en liste over alle registrerede resultater på min tidligere hest fra det hollandske forbund.

• #3   30. maj 2020 Google hestens reg nr så plejer der i de fleste tilfælde at komme sider frem ala go hvor man kan finde resultater. Jeg har fundet fra Norge og Sverige så mon ikk man kan de fra andre lande også

• #4   8. jun 2020 Hvilke lande skulle den have startet i?

Hvor har du oplysningen fra at den har startet i udlandet?

• #5   16. aug 2020 LittleJohn : Jeg ved at ponyen er avlet og tilredet i Holland, har kontakt med gammel/første ejer. Derudover er jeg den eneste ejer han har haft i DK:)

• #6   26. aug 2020 undskyld mit sene svar;

men jeg kan desværre ikke hjælpe dig videre herfra ??

Kommentér på:
Hente udenlansk stævnedata?

Annonce