Spørgeskema om digitalisering af ridesporten BACHELORPROJEKT {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Sidste år var I mig meget behjælpelig med et andet spørgeskema om undervisning i Dansk Rideforbunds klubber.
Jeg skal igen bruge Jeres hjælp! Denne gang er det iforbindelse med mit bachelorprojekt i forbindelse med uddannelsen Proffesionalsbachelor i sport management hos Proffesionshøjskolen UCN Aalborg.
Skriver i mit bachelorprojekt om sportens digitalisering. Helt konkret prøver jeg at undersøge potentialet hos stævnet World Cup Herning.
Spørgeskema til jer der HAR været ved World Cup Herning: https://surveys.enalyzer.com?pid=q4paq4r3
Spørgeskema til jer der IKKE HAR været ved World Cup Herning: https://surveys.enalyzer.com?pid=k4rid2r2
På forhånd tusind tak!
Med venlig hilsen
Lea Duemose Hansen
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Jeg er rørende ligeglad med klassisk dressur men vil gerne til diverse nørdede ting fx western, TREC og lignende.
Jeg kan ikke svare sandt på hovedparten af dine spørgsmål, for de går ud fra at dee kun findes "almindelig ridning".
Og vi er en del, der ikke er almindelige
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.637
Det kunne også være relevant med flere svarmuligheder til spørgsmålet,om hvad man tager afsted for at se til en arrangement. Mange tager jo afsted for at opleve flere ting og ikke kun en.
Du har glemt Ishestefolket. De laver rigtig mange ting med deres heste. Det samme med dem, der har køreheste.
Og nu vi er ved det, der er også mange, der tager til dyrskuer.
sep 2007
Følger: 53 Følgere: 56 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 29
Først og fremmest tusind tak fordi I har besvaret mit spørgeskema!
Ser om det er muligt at gå ind og tilføje 'uddyb' og 'andre' sportsgrene selvom spørgeskemaet er udleveret.
Synes det er super spændende at høre Jeres vinkling og komentarer. Jeg tager det med videre i min undersøgelse.
Vh Lea Duemose
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.244
Siden at Jylland skal deles og i flere, men Sjælland bliver ikke opdelt
Jeg manglede også en svarmulighed ved, hvor mange stævner jeg havde besøgt. Det var ikke muligt at vælge 0.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Så behøver man ikke to spørgeskemaer.
Jeg manglede også disciplin-muligheder.
sep 2007
Følger: 53 Følgere: 56 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 29
Jeg har lavet nogle steder hvor der står enten ''andet'' eller ''uddyb''
Endnu en gang tak for hjælpen!
vh Lea
Spørgeskema om digitalisering af ridesporten BACHELORPROJEKT