{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Micklem trense til dressurstævne {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!
Er der nogle der ved om det er blevet tilladt at ride med clips på micklem trense til dressurstævner? ??

I reglementet har der før stået (Der må IKKE være yderligere remme end det viste)
Men den del står der ikke længere i reglementet fra maj 2019.

Eller kan man evt. spørge dommeren inden man skal ride til et stævne? ??
(Skal til stævne i morgen så kan ikke nå at få svar på en mail til DRF)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Micklem trense til dressurstævne
  • #1   21. sep 2019 Man må ikke ride med clips.... Der står at der ikke må være andre remme end afbilledet, og clips er ikke afbilledet..

Vh. Dressur dommer smiley

• #2   21. sep 2019 tak for svar smiley men det står der altså ikke i det nyeste reglement, der af min tvivl smiley

• #3   21. sep 2019 Trense/hovedtøj: Obligatorisk. Trensen skal bestå af de viste dele i figuren
    for tilladte næsebånd. Primær farve skal være sort eller brun.

Clips er ikke vist som en del af de viste dele i figuren for tilladte næsebånd = de er ikke tilladt smiley

• #4   21. sep 2019 jeg er til dels enig med dig smiley
    men samtidig kan det jo netop tolkes som om, at man godt må, når der netop plejer at stå at der ikke må anvendes remme ud over det viste smiley
    Tror ikke jeg tør tage chancen og en evt. diskussion om hvor vidt det er tilladt, så clipsene bliver hjemme.
    Man bliver vel diskvalificeret hvis man rider med dem alligevel?

Men syntes du som dommer, at man godt kan henvende sig til den pågældende dommer, inden klassens start, for at spørge om eksempelvis clips er tilladt?

• #5   23. sep 2019 Altså nu siger overskriften ret tydeligt - "Tilladte næsebånd samt obligatoriske dele på en trense"

Hvis teksten du nævner var skrevet under viste billede, så ville det jo være at gentage sig selv om igen.
    Som det står og er vist nu giver et meget konkret visuelt billede af hvad der er tilladt.

Iøvrigt er der vist en micklem trense uden clips. Hvilket jeg tænker er gjort netop for at tydeliggøre der ikke må rides med clips.

Du evt. ringe til drf og spørge dem. smiley

profilbillede
Kommentér på:
Micklem trense til dressurstævne

Annonce