{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Grr... Nogle ponyforældre!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, idag var jeg til springstævne med Trixie(mit første)og jeg kom ud på stævnepladsen, fik ordnet hende og red ind og varmede op. Efter lidt tid kom der to søstre på 2 ponyer ridende ind for at varme op, den ene på en 2'er og den anden på en 3'er(tror jeg), de havde deres far, mor og bror med som så stilte sig i kanten og så på. De begyndte rimelig hurtigt at trave(og der lå vand på banen og den var lidt tung)Pigen på 3'er ponyen har ikke været mere end 8-10år tror jeg, og hun rider frem i et fornuftigt tempo i forhold til banen, men faren vil absolut have at hun skal ride hurtigere. Hun galopere og traver en masse rundt, og begynder så at springe, efter nogle spring refusere hendes pony, men hun kommer rundt og på springet igen uden problemer. Pony refusere så igen nogle spring efter, og hun tager den ud over ponyen og lige ned i springet(det ser rimeligt voldsomt ud), hun begynder jo så self at græde, faren kommer hen kort og så er det ellers op på hesten igen. Så falder hun af igen(så ikk hvad der skete)men så får faren endnu engang pigen op på ponyen og trækker så ponyen med pigen på uden for opvarmningsbanen, og bag et træ, hvor jeg så har fået afvide at oonyen fik omkring 4 rap med en pisk på krydset og så skulle pigen ind på banen, hvor faren gav den et ordentligt dask på vej ind på banen. Hun sætter den i fuld galop inde på bane og kommer gennem start, hvorefter ponyen så refusere første gang. Hun kommer rundt og klare et par spring hvorefter ponyen så refusere igen, og hun tager den direkte ud over halsen og direkte ned i en oxer. Dem inde på banen, venter kort på om hun selv kommer op igen, men da hun bliver liggende, løber en af dem hen imod hende, og faren kommer så(overhoved ikke hurtigt)ind på banen og får pigen op på ponyen, og så tage et spring og så er det ud. Så rider hendes søster ind, og så kommer det ellers bare fra faren: "og så rider du ikke ligesom din søster vel!)
Man ser ikke noget til dem i et stykke tid, men så skal søstrene ind for at varme op igen, og de rider meget rundt på deres heste i et højt tempo, og ikke særligt kontrolleret. De begynder igen at springe og ponyen refusere igen flere gange, og igen ryger pigen udover halsen og ned i springet, faren kommer hen og hiver hende op i armen og op på ponyen, og pigen er efterhånden knald rød i hovedt efter at have grædt så meget. Hun rider så ind på banen lidt efter, og ponyen refusere 3 gange, så hun bliver igen disket, men det virkede næsten som om hun var lettet over at den refuserede...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grr... Nogle ponyforældre!!!!
Kommentér på:
Grr... Nogle ponyforældre!!!!

Annonce