{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Skal i til Herning i år {{forumTopicSubject}}

Ved godt der er lidt til ?
Hvad dag skal i afsted?
Hvad skal i se og købe?
Hvor mange penge regner du med at bruge ?
Jeg er inviteret af en ven jeg har og skal afsted søndag alene for at gå udstyr igennem
Jeg skal ikke have noget bestemt regner med at tage omkring 1000 kr med
Jeg laver pizza snegle og kage med
Vh Annette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal i til Herning i år
  • #2   25. jan 2019 Det lyder hyggeligt smiley

Jeg regner også med at suse derned en tur og ose lidt rundt på Hest og Rytter-messen. Der er ikke noget jeg lige står og mangler at skulle købe, men måske et nyt underlag, og så ønsker jeg mig en ny trense, selvom den jeg har er både pæn og fejler ikke noget smiley

Tager min mor eller søster med og så en hjemmelavet madpakke, ligesom du også gør.

• #3   25. jan 2019 Jeg tager derud torsdag med mine piger . da der som noget nyt er åben i alle haller. Så kan de se det os smiley fredag og lørdag skal jeg hjælpe på den stand vi har deroppe for foreningen. Dette skal jeg os lidt torsdag hvis der er brug for mig .
    Ang penge brug ?? puha . Jeg mangler som sådan ikke noget. Skal måske ha lidt grimer til den nye jeg har købt, som jo vokser smiley

• #4   25. jan 2019 Ja jeg skal en lille tur forbi hest og rytter om lørdagen, intet andet i år da jeg skal til noget kom sammen hygge i Herning alligevel som jeg glæder mig rigtig meget til smiley Jeg har ikke noget budget i år da jeg ikke ved hvad der er at gøre godt med da jeg også har en konfirmation i Maj måned. Men måske jeg får behov for at købe en special gjord til Rocky (håber at spare mange penge på den) også elsker jeg jo underlag.. Også trænger vi måske til et ridedækken.. Puha.. Kan se jeg har brugt ALT for mange penge allerede smiley smiley

Mvh TT

• #5   25. jan 2019 Jeg skal der ned hele fredag incl. galla, med to veninder, vi har lidt kage og snacks med, men tager ind til Herning og spiser sen frokost.

Jeg skal have en ny ride jakke, men ellers mangler jeg ikke noget smiley

• #6   25. jan 2019 Malle hvilken hest har du købt ?

• #7   25. jan 2019 Jeg skal derop torsdag sammen med en veninde.
    Vi skal både shoppe og se noget springning.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge efter, da jeg mest mangler islænder ting, og det er der ikke så meget af deroppe. Men mon ikke jeg falder over noget alligevel smiley

Vi har aldrig mad med. En del af charmen er at købe mad ved de forskellige steder og ikke mindst churros som er et must når vi er deroppe.

• #8   25. jan 2019 Vi skal derind torsdag, fredag, lørdag og søndag men desværre ikke se galla i år da alle billetterne blev udsolgt lynhurtigt smiley Men jeg ville egentlig også kun se det fordi Alizée højst sandsynligt skal showe igen i år. Ellers er jeg ligeglad med det
    Vi skal kigge på landbrugsting - ridebanebunde, gummimåtter, maskiner og hvad ved jeg. Nu har vi nemlig købt ejendom smiley
    Derudover skal jeg have en bareback pad hvis Fletch-Seilerei kommer igen. Jeg håber!! Det er 1700 kr. Skal have et stalddækken mere eller et tykt uldtæppe, tonsvis af foldgrimer og nogle tøjler.
    Og å en masse basic udstyr til min nye est - rebgrime, tøjler, langt tov, et underlag og sådan nogle småting.
    Regner med at skulle bruge 3000 derinde. Og så skal jeg have en følgrime til mit føl næste år smiley Er ret tidligt ude, men glæder mig bare så meget!! smiley

• #9   25. jan 2019 Skal afsted lørdag smiley Det er en tradition og plejer at købe lidt luksusting når jeg er der - nye trøjer, jakker osv smiley Et nyt underlag måske smiley
    Og så basicting som man altid kan bruge - tove, strigler, grimer. Et nyt longetov og så kunne jeg helt vildt godt tænke mig sådan en kingsland strik med V neck hvis de sidder pænt smiley

• #10   25. jan 2019
    Har billet til Cathrine Dufour clinic torsdag aften, så regner med at skulle op til Hest og Rytter messe den dag også.

Hvor mange penge jeg bruger aner jeg ikke - jeg bruger ud fra det jeg har, har jeg penge, så bruger jeg dem hvis jeg synes der er noget jeg vil have.

• #11   25. jan 2019 Jeg vil gerne afsted men har ingen planer, endnu i hvert fald smiley Jeg mangler heller ikke rigtig noget så det er mest for oplevelsens skyld smiley

• #12   25. jan 2019 Skal afsted hvis jeg finder nogle at følges med, fandt ikke nogle sidste år så blev ikke til noget.. Så håber! Jeg har sjældent noget jeg absolut skal have men laver spontane køb ??

• #13   25. jan 2019 Nop - jeg skal ikke afsted, har det udstyr jeg har brug for. Kan ikke se formålet med at købe udstyr, som jeg ikke står og mangler.

• #14   25. jan 2019 Skal torsdag, clinic og Hest & Rytter.
    Jeg skal nok ha alt det, jeg ikke ved jeg mangler - mangler intet pt.
    Har alt fra Hovrenser til hestetrailer, meeeeen, der kommer altid noget med hjem smiley smiley

• #15   25. jan 2019 Jeg har endnu ikke været til det før, men nu hvor jeg forhåbentlig bliver selvstændig, har jeg overvejet at se hvad en lille stand koster smiley

• #16   25. jan 2019 jeg tager afsted om lørdagen. jeg kommer kun for at få churros og for at lurre af hvor meget plads vi skal bruge hvis vi skal have en stand i 2020 smiley

• #17   25. jan 2019 Jeg skal derover med min lillesøster, der ikke har været der før smiley
    Vi skal se gallashow om lørdagen og så stor-shoppe om søndagen! Jeg skal kigge efter ridestøvler og en sikkerhedsgrime, og så ryger der nok et enkelt Lemieux underlag med hjem smiley

• #18   25. jan 2019 Skal der ned om lørdagen. Det er fast tradition med min mor. I år har vi fået billetter til galla. Også skal vi også til hest og rytter.

Har ikke planlagt nogen køb endnu. Så vi må se smiley

• #19   25. jan 2019 Uuh Mia jeg kommer gerne og hjælper i jeres stand hvis det er smiley

• #20   25. jan 2019 Frida det lyder ikke helt dårligt med lidt hjælp smiley det må vi lige finde ud af!

• #21   26. jan 2019 Næææ desværre ikke

Kommentér på:
Skal i til Herning i år

Annonce